BMW România extinde durata garanțiilor mașinilor sale pe fondul COVID-19

BMW România prelungește perioada de garanție și programare în service pentru clienții cărora le expiră acest serviciu în luna Martie.

Citește și:

Mercedes-AMG lucrează la primul său model electric de performanță, EQS

Carlex Design a croit un Mercedes-Benz G-Class asortat iahtului tău

Volkswagen crede în continuare în motorul cu combustie internă: „nu îl vom înlătura'

Volkswagen Touareg V8 TDI este cu mult mai puțin poluant decât limita impusă de UE

Mazda lansează o ediție specială care va fi disponibilă pe toată gama de modele

BMW România va prelungi automat, până la 31 Mai, garanțiile și programările la service pentru clienții cărora aceste servicii le expirau după 16 Martie. Această măsură a fost luată în contextul epidemiei de coronavirus și urmărește să scutească atât clienții cât și angajații de expuneri inutile. O mențiune importantă este că modificările se aplică doar perioadei de timp, nu și numărului de kilometri.

Serviciul Mobile Care — valabil pentru autoturismele de maximum 10 ani vechime care își efectuează schimbul de ulei în stațiile service BMW/Mini — a fost extins și cuprinde acum și autoturismele second-hand care au fost importate din afara țării. În cazul acestora, serviciul este activat odată cu primul schimb de ulei în stațiile service BMW/Mini.

Aceste măsuri vin în completarea serviciului de preluare/predare a autovehiculelor programate pentru service sau a celor noi care trebuiesc livrate, care s-a bucurat de succes: în prima săptămână de la debut, a avut 59 de solicitări.

Adaugă un comentariu