Volkswagen înțelege că mobilitatea electrică este noul trend, însă nu crede că motorul cu ardere internă și-a epuizat încă toate resursele. Următorul capitol: combustibili bio.
Citește și:
Volkswagen Touareg V8 TDI este cu mult mai puțin poluant decât limita impusă de UE
Așa arată primul Volkswagen Golf de curse din lume. Și e de vânzare!
Volkswagen și Audi: mesaj important prin modificarea logourilor (VIDEO)
Siguranța Volkswagen, premiată de Euro NCAP. Ce model se laudă cu Car2X
Volkswagen a jucat un rol important în percepția vehiculelor electrice ca viitorul mobilității. Vorbim, desigur, de Dieselgate, scandalul care a costat Grupul miliarde și miliarde de euro în amenzi și penalități, în întreaga lume.
Însă lecții au fost învățate de atunci, și Volkswagen este acum unul dintre jucătorii importanți în crearea unui viitor electric, cu investiții de 80 de miliarde de euro (la ultima numărătoare) în cercetarea și dezvoltarea de platforme electrice. Volkswagen ID.3 se cumpără ca pâinea caldă, iar lumea așteaptă interesată lansarea celui de-al doilea model din gama ID — SUV-ul compact ID.4.
Însă asta nu înseamnă că motorul cu ardere internă este pe ducă, spune șeful tehnic al Volkswagen, Matthias Rabe, într-o discție cu Autocar. „Vom ajunge la e-combustibili (n. red. combustibili sintetici). Dacă te uiți la industria aviației, cererea pentru e-combustibili este foarte mare pentru că [avioanele] nu vor zbura electric, că nu vor putea trece Atlanticul’, a declarat acesta. „Vom ține cont foarte serios de obiectivele privind emisiile de dioxid de carbon și vrem să fim un exemplu de dat în această direcție, dar asta nu înseamnă că vom înlătura motorul cu combustie internă.’