Dragnea a găsit rezolvarea pentru aglomeraţia de pe DN1

Dragnea spune că a făcut peste o oră jumătate de la Sinaia la București. Liderul PSD a afirmat, la Parlament, că este nevoie de autostradă, în zonă, dar a precizat că ar mai putea exista o soluție pentru trafic: ‘E o străduță care intră în DN1, din Comarnic’, a spus el, arătând că va prezenta această idee premierului și ministrului Transporturilor. 

Ce MAȘINI BUNE poți să cumperi cu doar 5000 EURO!

DECIZIA DE ULTIMĂ ORĂ luată de familia lui MICHAEL SCHUMACHER!

Întrebat cum a venit de la Sinaia, în condițiile în care a fost foarte aglomerat traficul, luni, după terminarea vacanței de Paște, Dragnea a răspuns: ‘Și eu m-am plâns, a fost foarte aglomerat. Am plecat la șase și am ajuns pe la șapte și jumătate, opt fără un sfert. Nu am făcut foarte foarte mult, cred că a fost aglomerat până în cinci’.

PORTRETUL ROBOT AL ȘOFERULUI PERICULOS! Vezi cum arată!

El a precizat că singura soluție în zonă este autostrada. ‘Până la autostradă, este la Comarnic, o să vorbesc cu guvernul, cu Ministerul Transpoturilor, este o strădută care intră în DN1, în Comarnic, și acolo ar putea să se facă ceva’, a mai spus Dragnea.

El a menționat că autostrada Ploiești-Brașov este ‘o bucată de drum în România pe care și-o doresc realizată cu toții de mulți ani. ‘Poate reușim să o facem, s-au luat multe angajamente și au  fost foarte multe piedici pe Ploiești și Brașov’, a mai spus Dragnea.

Sursa: libertatea.ro

taguri
    Ioan says:

    Draga d-le Dragnea

    Am impartit traseul Bucuresti -Brasov astfel:
    1. Bucuresti km 0 – Otopeni( langa podul CF Balotesti) 20 km , timp circa 30 min.
    2. Otopeni – Nistoresti 85 km, timp parcurs circa 1 ora.
    3. Nistoresti – Sinaia 20 km , timp 20min.
    4. Sinaia – Predeal (intersectie DN 73 A) 18 km, timp 30 min.
    5. Predeal – Brasov 27 km, 30min; Total 170 km, 2 ore 50 min.Asta in conditii normale. Dvs. ati parcurs 125 km in circa 1 ora si jumatate (diferenta fiind data de locul din Bucuresti unde ati efectuat evaluarea. Nu cei 85 km cu 4 benzi sunt problema deosebita si de cele mai multe ori nici cei 20 pana la Sinaia care au frecvent banda suplimentara la urcare. Problema cea mai mare sunt cei aprox. 20 km intre Sinaia si Predeal fiind un drum prin localitate (lim. 50 Km/h) si presarat cu alte obstacole si pericole ce impun reducerea vitezei. Toate aceste localitati sunt construite de-a lungul DN1 legatura intre cartiere facandu-se prin DN1. De aceea, cum se depasesc valorile de trafic suportate de acest drum se produc blocaje. construirea unui sens din autostrada pe aceasta portiune ar fi prima prioritate. Acesta ar asigura cate o banda pe fiecare sens si o banda mediana alocata alternativ fiecarui sens pt. depasire, astfel impiedicandu-se formarea coloanelor. Doar 18 km de sosea ar rezolva temporar problema, oferind un ragaz si autoritatilor pt. rezolvare completa.
    Si inca ceva pt. toti cei ce pot sau ar trebui sa faca ceva: cei mai multi dintre noi au vazut ce inseamna un aeroport si mijloace de transport de legatura intre acesta si localitati. Faceti ceva cu aeroportul Otopeni: este poarta de intrare a tarii si nu arata deloc bine. In ce priveste transportul in comun el nici nu exista. Si tot ca legatura nu exista o legatura civilizata intre A!, A2 si A3 evident la Bucuresti. Ca o fi centura ca o fi alta , dar trebuie facuta poate intr-un proiect comun cu partea de acces la Otopeni. Cui ii trebuia autostrada Turda – Tg Mures ?E bine si acolo dar era prioritate?

Adaugă un comentariu