Să tot lucrezi la Ferrari! 2022 a fost cel mai bun an din întreaga istorie a brandului

Ferrari, cel mai cunoscut brand auto din lume, și-a depășit recordul anterior stabilit în 2021 și a comercializat 13.221 de mașini la nivel global, marcând din 2022 drept cel mai bun an al său din întreaga istorie.

Cifra din 2022 a depășit cu 2.106 vehicule recordul din 2021. Pentru a marca această ocazie, cei circa 5.000 de angajați ai companiei vor primi un bonus de până la 13.500 de euro individual.

Potrivit constructorului de la Maranello, cea mai importantă piața a sa a fost reprezentată de Europa, Orientul Mijlociu și Africa, loc unde au fost livrate 5.958 de exemplare. În America de Nord și de Sud, italienii au livrat 3.447 de autoturisme în 2022. Și în China, Hong Kong și Taiwan, Ferrari s-a bucurat de vânzări însemnate, livrând aici 1.552 de vehicule, în timp ce în restul regiunii Asia-Pacific, constructorul a mai livrat 2.264 de mașini.

Alături de aceste cifre impresionante, Ferrari a înregistrat și un profit record, suma situându-se la 939 de milioane de euro, în timp ce veniturile totale au însumat peste 5 miliarde de euro, reprezentând o creștere cu 19% față de nivelul atins în 2021.

Însă Ferrari are așteptări și mai mari pentru 2023, acesta fiind anul de lansare al noului model Purosangue. Cele mai importante date ale primului SUV Ferrari pot fi consultate aici.

 

Foto: Pexels

Adaugă un comentariu