Fiat 500X facelift se prezintă: Motoare noi și faruri full LED

Fiat 500X facelift a fost dezvăluit oficial înaintea debutului comercial. Modelul a primit o restilizare discretă și multe schimbări sub caroserie.

Mulți dintre voi știu deja că Fiat 500X facelift este frate de platformă cu Jeep Renegade facelift, așa cum sunt și variantele lor lansate înainte de restilizare. Așadar, modificările pregătite pentru ele sunt similare, cu mici adaptări la linia stilistică a fiecărui brand.

Așadar, Fiat 500X facelift a primit lumini de zi cu LED în standard și stopuri cu LED, iar clienții pot cumpăra și blocuri optice full LED. Acestea din urmă au fost dezvoltate împreună cu Magneti Marelli, celebrul furnizor italian de piese auto. Potrivit celor de la Fiat, noile faruri full LED sunt cu 20% mai puternice decât cele cu Xenon pe care le înlocuiesc. Desigur, fără să orbească ceilalți participanți la drum, deoarece pentru asta există reglajele din fabrică și un sistem de autoreglare integrat.

În materie de motorizări, Fiat 500X facelift a renunțat la aproape toate motoarele aspirate alimentate cu benzină și a introdus motoare turbo cu trei și cu patru cilindri în linie. Intrarea în gamă se face cu un 1.0 de 120 CP și 190 Nm. O unitate cu patru cilindri în linie de doar 1.3 litri dezvoltă 150 CP și 270 Nm.

La fel ca în gama Jeep Renegade facelift, motorul de bază nu poate fi comandat cu transmisie automată sau cu tracțiune integrală. Însă frații săi mai mari pot primi o transmisie DCT cu două ambreiaje și șase trepte ca dotare opțională. Tracțiunea integrală este disponibilă doar pentr umotorul diesel de 2.0 litri și 150 CP, care livrează 350 Nm la 1.500 rpm. Acesta din urmă are o transmisie automată cu nouă trepte în standard.

Există și motoare diesel mai mici, sub forma unui 1.3 MultiJet II de 95 CP și 200 Nm, respectiv un 1.6 de 120 CP și 320 Nm. Acesta din urmă poate fi comandat și cu o transmisie cu două ambreiaje, dar fără tracțiune integrală. Gama Fiat 500X include și o motorizare 1.6 E-Torq de 110 CP pe anumite piețe. Aceasta este singura unitate aspirată din ofertă. În orice caz, toate respectă norma Euro 6d-TEMP, iar motoarele benzină turbo au filtru de particule în standard.

Gama Fiat 500X facelift a primit un nou nivel de echipare numit Urban, care include noi bare de protecție față și spate. Variantele Cross și City Cross ale lui 500X facelift au și ele noi ornamente.

La interior, modelul italian are noi ceasuri de bord, care se bucură de o grafică regândită pentru a fi mai lizibilă. Păstrează aspectul celor trei elemente în formă de cerc, dar integrează un afișaj TFT de 3.5 inch diagonală între cele două cadrane analogice.

Tot în habitaclu, 500X are un sistem multimedia Uconnect 7 HD Live în standard, iar unitatea suportă din fabrică Apple CarPlay și Android Auto. Ecranul cu diagonala de șapte inchi este cu comenzi tactile și suportă și conectivitate Bluetooth, comenzi vocale, streaming audio și o funcție de citit mesajele SMS primite. Există desigur comenzi pe volan pentru unitatea audio și porturi USB și AUX pentru cei care preferă să redea muzica din mașină de pe alte medii.

Debutul comercial este așteptat să aibă loc până la finalul acestui an. Vom reveni la acel moment și cu prețul lui Fiat 500X facelift pe piața din România.

Citește și:

Rovinieta 2018: Cine sunt cei care nu trebuie să o plătească?

Video: Un şofer merge pe contrasens pe noua autostradă Aiud-Turda

Costă 5 milioane de euro și toate unitățile sunt vândute

RAR vrea să ofere cazierul oricărei mașini printr-un SMS

Război total mașinilor cu volan pe dreapta. Cât te costă să muți volanul pe stânga?

Adaugă un comentariu