Hyundai Veloster N primește cutie automată și extra cuplu. O vom vedea și pe i30 N?

Coupeul asimetric de la Hyundai se bucură de un upgrade binevenit: o transmisie automată cu opt rapoarte, care exploatează mai bine motorul.

Citește și:

Coronavirus: unde poți merge cu mașina, ce completezi în declarație, ce faci cu permisul expirat

Un tren a spulberat o mașină în județul Buzău. Ce a urmat a surprins autoritățile

Golf pierde titlul de bestseller VW. Iată noua vedetă în vânzări de la Volkswagen

Cu toate că gama de modele Hyundai disponibilă în România este mulțumitoare ca varietate, ne pare rău că printre oferte nu se numără și Veloster, hatchback-ul coupe asimetric conceput de coreeni acum aproape zece ani în urmă și care a ajuns recent la a doua generație.

Iar noul Veloster se pare că se bucură de un upgrade binevenit, sub forma unei noi transmisii automate, cu dublu-ambreiaj și cu opt rapoarte. Aceasta echipează versiunea N — cea mai performantă — a lui Veloster. Odată cu aceasta, Veloster N primește o funcție overboost de 20 de secunde, timp în care cuplul motor maxim oferit este cu 7% mai mare.

Versiunea cu transmisie automată a lui Veloster N a debutat în Coreea de Sud și va fi disponibil la pentru comandă la finalul lui Aprilie. Veloster nu se comercializează în Europa, însă sistemul de propulsie disponibil pe acesta se regăsește și pe i30 N, un hot hatch disponibil și pe lista de oferte din România. Hyundai nu a menționat nimic despre i30 N, însă noi sperăm să vedem în viitor și un i30 N cu automată — în acest moment este comercializat doar cu manuală în șase trepte.

Veloster N (și, firește, i30 N) este animat de un motor cu patru cilindri în linie, de 2,0 litri, supraalimentat, capabil să producă până la 275 de cai-putere și 353 de Newtoni-metru.

Pentru cei care doresc un pic mai multă exclusivitate, Hyundai a creat și o serie limitată pentru i30 N, produsă în 600 de unități.

Adaugă un comentariu