Jaguar se pregateste sa lanseze noul XE. Dar asa cum ii sade bine oricarui producator de talie inalta, britanicii au venit cu o campanie de marketing extrem de ingenioasa.
Acestia au luat un BMW Seria 3 pe care l-au imbracat in camuflaj si despre care spuneau ca este viitorul facelift al sedanului german.
In plus, pe masina era trecut o adresa web (der-neue.com) care, spre surprinderea tuturor, te trimite pe un site Jaguar. Aici, producatorul britanic te roaga sa iti introduci adresa de email pentru a primi viitoarele notificari cu privire la entry-level-ul XE.
Citeste si: Jaguar a lansat un F-Type R Coupe unicat pentru Team Sky
Conform colegilor de la bimmertoday, Jaguar foloseste aceeasi reteta si in cazul lui Audi A4 sau Mercedes-Benz C-Class.
Via | bimmertoday
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/07/jaguar-xe-bmw-seria-3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/07/autovitauto-bildro.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/07/Uzina-baterii-BMW-Carolina-de-Sud-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/06/BMW-iX5-Hydrogen-002.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)