Mercedes-AMG renunță treptat la propulsoarele V12

Mercedes-AMG încetează să mai ofere în gamă modelele G65 și SL65 cu motoare V12. În locul acestuia ni se ve oferi un propulsor V8 hibrid.

Citește și:

Neatenția la volan e sport național

Salonul Auto București și Accesorii 2018 și-a deschis porțile! Galerie foto exclusivă

Ce pățești dacă vorbești la telefon în timp ce conduci?

De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?

Samsarii câștigă 45 de milioane de euro pe an din măsluirea kilometrajului

 

După vestea că BMW a ales să nu ofere un motor V12 pe Seria 8, era doar o chestiune de timp până ce Mercedes-AMG stabilea eliminarea treptată a propulsorului M279 V12 din gamă.

Actualul motor V12 de pe S65 produce 630 de cai putere și are un cuplu brutal de 1.000 Nm. Suficient pentru a împinge autoturismul de peste 2 tone de la 0-100 km/h în doar 4.1 secunde.

Singurele mașini Mercedes-AMG care se mai pot configura cu un V12 sunt S65 Sedan, S65 Coupe și S65 Cabriolet.

Deocamdată, versiunile Mercedes-Maybach S600 (cod motor M277) și Pagani Huayra (M158) nu sunt afectate. Dar cel mai probabil, zilele motorului V12 sunt numărate și pentru aceste modele exclusiviste.

Din fericire, motorul V8 hibrid va duce tradiția puterii exorbitante mai departe. Unul din primele modele care va avea acest sistem hibrid este Mercedes AMG GT 4-Door Coupe. Acesta se așteaptă să fie lansat în 2020 și se anunță că va avea 816 cai putere.

Competitorul direct al lui Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid din partea Mercedes-AMG va fi capabil să realizeze sprintul 0-100 în mai puțin de trei secunde.

Adaugă un comentariu