Realitatea Virtuală te-ar putea ajuta să testezi mașinile în confortul propriei case. Ford analizează această opțiune

Tehnologiile bazate pe Realitatea Virtuală ar urma să schimbe radicat în următoarele decenii modul în care trăim. O abordare interesantă a fost propusă de Ford. Ovalul Albastru studiază modurile în care tehnologia ar putea modifica experiența de achiziție a mașinii.

“Suntem în fața unei coli albe de hârtie. Este ușor să ne imaginăm însă că un client interesat să cumpere un SUV ar putea experimenta un drive test peste dunele din deșert fără să fie nevoit să iasă din confortul propriei case. În mod similar, dacă îți cauți o mașină de oraș, ai putea sta acasă, relaxându-te în pijamale și încercând traseul virtual până la școală în condiții de trafic aglomerat imediat după ce copiii au mers la culcare”, spune Jeffrey Nowak, director al biroului Global Digital Experience în cadrul Ford Motor Company.

Probabil că sunteți familiarizați cu diverse platforme care comercializează îmbrăcăminte și care, prin intermediul VR permit posibililor clienți să “probeze” hainele. Cam așa se va întâmpla și în cazul unei mașini.

Ford explorează în acest moment potențialul pe care-l are o gamă de tehnologii bazate pe Realitatea Virtuală și Realitatea Augmentată prin care peste imaginile din lumea reală pot fi suprapuse straturi de holograme digitale. Acestea le vor oferi clienților posibilitatea de a interacționa cu toate fațetele unor produse conform propriilor nevoi.

După cum deja știți, Ford utilizează deja Realitatea Virtuală în centrele de design.

Adaugă un comentariu