Vuhl 05RR a debutat la Cursa Campionilor

Vuhl 05RR, versiunea îmbunătățită a primului supercar din Mexic, a debutat în cadrul Cursei Campionilor.

Îmbunătățirile aplicate sunt numeroase, iar modelul Vuhl 05RR se bucură de o masă redusă cu 65 de kilograme, în timp ce puterea și cuplul motor au crescut semnificativ. Inginerii i-au montat un volan mai ușor, un ambreiaj mai ușor și mai rezistent și jante din fibră de carbon.

 

Citește și…

Accidentele rutiere: pierderi enorme pentru statul român

VIDEO: Ce scrie pe airbag-urile Dacia

Mick Schumacher a semnat cu Ferrari

De ce șoselele nu crapă de frig în țările dezvoltate

Ce mașină conduce Cristi Borcea după ce a a ieșit din închisoare

Record mondial: cum arată cea mai lungă mașină construită vreodată

Românii nu învață pentru examenul auto

VIDEO: Șoferul unui Logan plătește scump o depășire prin dreapta

 

Datorită acestor modificări, Vuhl 05RR poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2.7 secunde și poate frâna de la 100 km/h în mai puțin de 30 de metri. În plus, viteza maximă a urcat la 255 km/h. În versiunea gata de drum, modelul are o masă de numai 675 de kilograme.

Ampatamentul său este de 2.300 de miliemtri, pe când lungimea este de 3.718 milimetri. Lățimea este de 1.876 milimetri, pe când înălțimea este de numai 1.120 de milimetri. Garda la sol este de numai 11 centimetri. Masa este împărțită 40/60 între punțile față și spate. Rezervorul de carburant are o capacitate de 40 de litri.

Interiorul are două locuri, iar ambele sunt îmbrăcate în piele întoarsă rezistentă la apă. Volanul este demontabil, un pas necesar pentru acccesul în cockpit. Bordul este integral digital și are un sistem de achiziție a datelor. Opțional, clienții lui Vuhl 05RR pot comanda scaune din fibră de carbon.

Motorizarea are o cilindree de 2.300 cmc și este supraalimentată cu o turbosuflantă. Propulsorul este montat transversal în spatele celulei pasagerilor, este realizat integral din aluminiu și are 16 supape. Cursa pistonului este de 94 de milimetri, pe când alezajul este de 87.5 milimetri. Unitatea dezvoltă un cuplu maxim de 500 Nm și o putere maximă de 390 CP. O singură transmisie este oferită: o secvențială cu șase trepte semnată Sadev.

Sistemul de frânare are discuri de 330 de milimetri pe puntea față și tot de 330 de milimetri pe puntea spate. Toate cele patru discuri sunt ventilate, iar etrierele au patru pistonașe. Jantele de pe față au diametrul de 17 inchi și sunt echipate cu anvelope Michelin Cup 2 de 215/45/17, în timp ce jantele din spate sunt de 18 inchi și au tot anvelope Michelin Cup 2, dar de 265/35/18.

Podeaua acestui model este plată, pentru un mai bun comportament aerodinamic, iar elemente aerodinamice sunt prezente atât la posteriorul vehiculului, cât și pe laterale. Caroseria este de tip monococă și este realizată dintr-un amestec de aluminiu și fibră de carbon, în timp ce podeaua are o structură cu model fagure. Opțional, clienții pot comanda mai multe elemente din fibră de carbon pentru creșterea rigidității și reducerea masei totale.

Adaugă un comentariu