CONTACT – am condus noul Ford Kuga

A doua generatie a lui Ford Kuga este pregatita sa atace piata din Europa, dar nu numai, deoarece acest model a intrat in programul One Ford si este de acum un produs global ce se va vinde in peste 100 de tari pe tot globul. 

 

Fata de generatia precedenta totul este nou pentru Kuga. Platforma utilizata este aceeasi folosita pentru noul Ford Focus, motoarele fac si ele parte din noile familii EcoBoost si TDCI, iar interiorul este complet schimbat, cu materiale superioare din punct de vedere calitativ. Noul Kuga urmeaza filosofia Ford si vrea sa ofere o masina cat mai dinamica si placuta in conducere, desi vorbim de un SUV compact care are ca scop principal sa acomodeze cat mai confortabil cinci pasageri. Propulsoarele disponibile in momentul lansarii sunt patru la numar, doua diesel si doua benzina. Cele pe benzina sunt au o cilindree de 1,6 litri, au injectie directa si turbo si dezvolta 150 CP, respectiv 182 CP. Pentru diesel se ofera un motor cu o cilindree de 2 litri tot in doua versiuni de putere: 140 CP si 163 CP. Kuga va fi disponibila atat cu tractiune fata, cat si cu tractiune integrala. La interior, Kuga pastreaza aceeasi linie de design ca si la alte modele ale marcii, insa exista un plus sensibil de calitate fata de vechea generatie. Lucrurile s-au schimbat in bine si pentru pasagerii din spate, locul la genunchi fiind extrem de generos, iar la cap mai mult decat suficient chiar si pentru persoanele foarte inalte. Spatarul banchetei are trei pozitii de inclinare, iar rabatarea se face facil si creeaza o suprafata plana cu portbagajul. Noul Kuga a fost dezvoltat pentru a a oferi o siguranta de top si deja a primit cinci stele la testul EuroNCAP, dar si la cel NHTSA, echivalentul american al acestuia.

Pentru mai multe informatii despre cum se conduce noul Kuga, cum se comporta sistemul de tractiune integrala sau cat de economic este motorul diesel citeste revista Auto Bild, nr. 3/2013, pe piata din 21 februarie.

Adaugă un comentariu