Dacia Logan MCV 1.5 dCi: Din ce în ce mai frumos

Gamele Dacia Logan și Sandero au beneficiat de un facelift, care îmbunătățește discret mașinile. Iată ce aduce nou acesta.

Dacia continuă să evolueze frumos. După ce a introdus cutia Easy-R anul trecut  o transmisie care ne-a surprins plăcut în teste  constructorul de la Mioveni a trecut gamele Logan și Sandero printr-un binemeritat facelift. Acesta aduce o înfățișare ușor schimbată la exterior, mai evidentă în partea frontală. Aici se fac remarcate noile blocuri optice cu lumini de zi LED, grila radiatorului redesenată și un spoiler care integrează mai armonios proiectoarele de ceață.

Versiunea Dacia Logan MCV pe care am testat-o nu se deosebește la fel de spectaculos de modelul prefacelift atunci când este privită din spate, pentru că blocurile optice nu au dispersoare cu patru puncte de lumină precum cele de la Loganul sedan sau Sandero.

Dacia Logan MCV

Schimbarea se simte și în interior, unde se face remarcat noul volan cu patru spițe și claxon integrat în zona centrală. Astfel, Dacia se rupe de o tradiție care datează de 49 de ani, renunțând la claxonul de pe maneta blocului de lumini. O altă schimbare este mutarea comenzilor pentru geamuri pe panourile portierelor la toate versiunile, iar geamul șoferului dispune de acționare prin impuls.

Versiunea de top Prestige dispune de un volan îmbrăcat în piele ecologică mult mai fină la atingere, de climatizare automată și de cotieră pentru scaunul șoferului. Sistemul de infotainment MediaNav a fost și el îmbunătățit, având o grafică mai atractivă. De asemenea, consola centrală și mânerele portierelor au fost acoperite cu un material nou, care imită textura fibrei de carbon.

Dacia Logan MCV rămâne una dintre cele mai accesibile mașini pentru familiile care au nevoie de spațiu. Habitaclul oferă cinci locuri generoase pentru ocupanți, iar portbagajul are un volum uriaș, de 573 de litri. În cazul în care este necesară transportarea unor obiecte voluminoase, bancheta poate fi rabatată, eliberând un spațiu de 1680 de litri.

Dacia Logan MCV

Versiunea 1.5 dCi testată oferă un compromis excelent între performanțe dinamice și consum, Loganul având nevoie de doar 3,5 litri de motorină pentru a parcurge 100 km în regim mixt. Un aport important îl are și sistemul start&stop, care funcționează exemplar.

Ce ne place: Că Dacia introduce doar dotări utile.

Ce nu ne place: Farurile cu halogen au o lumină slabă.

Factorul wow: Lumini de zi cu LED.

Public-țintă? Familiile cu buget limitat.

 

Dacia Logan MCV – prețuri în România

Verdict
Fără a aduce inovații majore, Dacia își dezvoltă gama într-un mod sustenabil, introducând dotări cu adevărat utile. Varianta restilizată a lui Dacia Logan MCV este perfectă pentru cei care au nevoie de un portbagaj uriaș, oferind cel mai bun pachet la un preț accesibil.

    observator says:

    Ecranul navigatorului nu este plasat ergonomic. Este prea jos!

    Doru Dascalu says:

    Am citit de mult timp că orice pornire a motorului echivalează cu uzura lui ca şi cum ai fi mers 25 de km. Aşa că oprirea motorului automat şi pornirea lui înseamnă uzură la motor. Mergi la servici zilnic, treci prin cinci semafoare “serioase”, adică unde stai la coadă şi stai la ele de 2-3 ori, asta înseamnă cel puţin 4 opriri de motor, înmulţit cu 5 egal 20, înmulţit cu 200 de zile pe an înseamnă 4.000, înmulţit cu 25km ai deja 100.000km făcuţi pe loc. Dar societatea de consum doreşte ca bizonul să-şi cumpere câte o maşină din doi în doi ani. Adică să aibă activitate.

    Aly habes says:

    Arata ca o caricatura din Urzica

    Vasile says:

    Ce traseu ati facut domnilor de a consumat 3,5 litri la suta? Si eu mai mint dar nici chiar asa ca voi astia de la auto-bild

Adaugă un comentariu