BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație

BMW Seria 3 G20, adică a șaptea generație a modelului de clasă medie a producătorului din Munchen, se pregătește de lansare.

BMW investește un miliard de euro într-o nouă fabrică în Ungaria

Până la debutul planificat în luna octombrie, BMW a publicat o galerie foto cu prototipul lui Seria 3 G20 pe circuitul Nurburgring. Fotografiile sunt realizate în timpul testelor pe care le realizează mai toți producătorii pe acest circuit, printre altele, iar BMW a preferat să ne arate un Seria 3 G20 camuflat parțial.

Știm deja că modelul va avea un centru de greutate repoziționat, cu 10 milimetri mai jos față de cel al actualului model, iar distribuția maselor între punți va fi de 50:50. Masa totală a scăzut cu aproximativ 55 de kilograme, pe când rigiditatea caroseriei a crescut prin folosirea de noi materiale și tehnici de construcție specifice.

Evoluția lui BMW Seria 3

BMW Seria 3 – Exemplarul cu numărul 10 milioane a fost livrat

BMW M Performance – cu adevărat doar pentru pasionaţi

În materie de suspensie, BMW promite un echilibru între sportivitate și confort pentru Seria 3 G20. Au fost montate noi amortizoare, există un diferențial îmbunătățit și o direcție regândită. Diferențialul cel nou poate preveni și contracara subvirarea și supravirarea fără a folosi frâna, doar din controlul electronic al distribuției puterii între roți. Este mai rapid decât o unitate cu blocare mecanică și nu are nevoie de intervenția sistemului de frânare, care ar opera într-un mod reactiv la asemenea situații. Toate aceste schimbări au fost gândite pentru mai multă agilitate și o manevrabilitate superioară, în timp ce inginerii au lucrat și la eliminarea vibrațiilor apărute în urma amortizării neregularităților de pe drum.

Însă, premiera pentru Seria 3 G20 în materie de suspensie este o schimbare a configurației amortizoarelor, care vor funcționa continuu și progresiv în raport cu arcurile cu care fac pereche. Acest sistem este standard pentru Seria 3 și aduce o coborâre a gărzii la sol cu 10 milimetri în cazul alegerii suspensiei opționale M Sport.

BMW va introduce cel mai puternic motor cu patru cilindri în linie din istoria companiei sub capota lui Seria 3, dar este evident pentru toată lumea că nu va fi pe toate variantele lui Seria 3 G20. Motorizările alimentate cu benzină au primit și ele un filtru de particule, o decizie care devine ceva comun în industria auto de la introducerea noilor norme WLTP. Colaborarea cu ZF pentru transmisii continuă, iar cutia de viteze automată cu opt trepte oferită în această gamă a fost optimizată pentru noile solicitări și pentru un consum cu până la cinci procente mai bun.

Noul BMW Seria 3 G20 este așteptat să debuteze în luna octombrie la Salonul Auto de la Paris. Este posibil și un debut anticipat, cum a procedat producătorul german la lansarea celei de-a șasea generație a acestui model, când a decis să îi organizeze un eveniment dedicat de prezentare.

Viitorul BMW Seria 3 va avea o versiune 100% electrică. Tesla Model 3 intră în vizor

Cine nu are batrani sa-si cumpere – Un documentar despre BMW Seria 3 E30

BMW va rechema în service aproximativ 324.000 de vehicule

Adaugă un comentariu