Ford Focus Active: A debutat versiunea cross a compactei!

Ford Focus Active întregește familia de modele cross a Ovalului Albastru.

Vorbim despre o variantă crossover a lui Focus și Focus wagon, care merge pe o ”rețetă” mai veche: implimentarea unor elemente din lumea SUV-urilor pe hatchback-uri și break-uri. În plus pe lângă ornamentele negre, Focus Active are și o gardă la sol mărită discret, un șasiu modificat și câteva dotări specifice.

Citește și:

Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?

Trofeul București: Super Rally din Capitală

Noi probleme pentru Uber și Taxify!

București este pe primul loc în Europa la aglomerație

S-a terminat cu mașinile poluante – vor fi interzise în București

Codul Rutier 2019: Cât de mari vor fi amenzile?

Proiect: amenzi pentru șoferii filmați în trafic

Noi oferte ANAF: Mașini ieftine la licitație

 

Elementele estetice specifice includ ornamente din plastic de culoare neagră, cu un finisaj mat, aplicate bosajelor aripilor, pragurilor laterale și barelor de protecție. Rama geamurilor și barele longitudinale de pe plafon sunt și ele finisate în negru. Barele de protecție și pragurile laterale integrează un ornament suplimentare care imită aluminiul. Focus Active Wagon este cu 30 de milimetri mai înalt la nivelul punții față și cu 34 de milimetri mai înalt la nivelul punții spate. Aceleași modificări sunt aplicate și pentru Focus Active în versiunea hatchback.

Interiorul aduce un volan îmbrăcat în piele, alături de nuca schimbătorului și levierul frânei de parcare finisate în același material, alături de ornamente lucioase pe bord și pe fețele de uși. Tapițeria specifică este cusută cu fir de culoare albastră, iar scaunele din față au perne mai generoase. Pachetul interior este completat de un set de covorașe specifice.

Partea cea mai interesantă la modelele Focus Active este suspensia spate independentă SLA, care include arcuri, amortizoare, bare stabilizatoare și o geometrie diferită de cea a modelelor standard. Sistemul SLA, acronim de la Short-Long Arm, se referă la brațe ale suspensiei de dimensiuni asimetrice pentru a permite un echilibru între confort și sportivitate, precum și o rezistență mai bună la denivelări și reducerea impactului acestora asupra confortului resimțit.

Totodată, modelele Focus Active au primit două moduri de rulare suplimentare, Slippery și Trail, care ar trebui să schimbe răspunsul sistemului de control al tracțiunii pe suprafețe acoperite de noroi, gheață, nisip și zăpadă.

Gama de motorizări include două unități EcoBoost cu trei cilindri în linie și două diesel-uri EcoBlue. Clienții pot cumpăra motorul 1.0 EcoBoost cu 125 sau 150 CP, respectiv diesel-ul de 1.5 litri și 120 CP sau pe cel de 2.0 litri și 150 CP pentru Focus Active. Tracțiunea integrală nu este disponibilă în această gamă, dar este oferită o transmisie automată cu opt trepte pentru majoritatea versiunilor sau o transmisie manuală cu șase trepte.

Adaugă un comentariu