Închiriau maşini de lux din Germania şi apoi le vindeau în România. Câţi oameni au fost păcăliţi

Unsprezece persoane, suspectate că au constituit o grupare organizată specializată în înşelarea firmelor de închirieri maşini din Germania şi Spania, au fost trimise în judecată de către procurorii Parchetului General.

UIMITOR! De ce familia lui Schumacher ține secretă starea de sănătate a fostului campion!

Poliția a primit dotări ca în Vest și nu mai scapă nimeni! Sunt imposibil de păcălit!

Suspecţii închiriau maşini de fabricaţie 2013 – 2015 de la firme din cele două state pe care le aduceau în România şi le vindeau.

‘În cadrul acestei grupări organizate, fiecare membru avea roluri bine determinate (de finanţator, recrutor, respectiv transportator) în înfăptuirea unui plan infracţional prestabilit şi bine structurat, iar modul de operare consta în identificarea unor societăţi de închirieri autovehicule de pe teritoriul altor state şi inducerea în eroare a reprezentanţilor acestora, pentru a intra în posesia unor autovehicule cu valoare mare, cu anul de fabricaţie 2013 – 2015, pe care să le transporte imediat pe teritoriul României, cu scopul de a le valorifica în mod fraudulos’, anunţă procurorii.

Imaginea anului în România! A mers prin tot Bucureștiul cu porcul în portbagaj

Noua taxă auto se va aplica tuturor proprietarilor

Transportarea autoturismelor către România se făcea de către membrii grupului infracţional organizat care aveau roluri de „şoferi’, pe rute dinainte stabilite. Ulterior, autoturismele erau fiind depozitate în locuri greu de identificat, cu acces limitat.

În vederea valorificării fără drept a autoturismelor, cea mai utilizată metodă era identificarea unor persoane dispuse a achiziţiona astfel de autoturisme contra unor sume de aproximativ 25% din valoarea de piaţă a bunurilor, cumpărătorii cunoscând provenienţa ilicită a acestora.

Un polițist de la circulație a făcut gestul suprem la înmormântarea Regelui. Toți șoferii l-au lăudat

ASTA E CEA MAI NESIGURĂ MAȘINĂ! E plină România de acest model!

O altă metodă folosită de gruparea infracţională pentru valorificarea autoturismelor era achiziţionarea la preţuri mici a unor vehicule identice ca marcă, model şi an de fabricaţie, care au suferit daune majore în urma unor accidente de circulaţie.

Prejudiciul creat societăţilor de pe teritoriul Germaniei se ridică la 148.000 euro, iar prejudiciul creat firmelor din Spania depăşeşte 206.000 de euro.

Sursa: digi24.ro

Cine mai e ca el? Toți au râs de posesorul unui Ferrari din București!

Fostul șef de la Ferrari, vești despre Michael Schumacher

Adaugă un comentariu