Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Primul Lamborghini Huracán (sau uragan în limba spaniolă) a debutat în 2014 și a beneficiat de motorul V10, ce oferea între 580 și 640 de cai-putere în funcție de versiune. Spre deosebire de acesta, care venea atât cu tracțiune spate, cât și cu tracțiune integrală, noul Huracán EVO va oferi doar un sistem AWD.

Citește și…

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Și-a uitat copilul pe plafonul mașinii și a intrat pe autostradă. Cum au reacționat ceilalți șoferi

Metoda rapidă prin care știi dacă autoturismul tău este rechemat în service

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

Îngroziți de mașinile autonome, locuitorii acestui oraș le bombardează cu pietre și le scot în afara șoselei

Ești pieton? Vei fi amendat dacă nu respecți regulile de circulație!

Bulgaria a trecut la vinieta electronică. De unde o cumpărăm

Câți kilometri de autostradă ar trebui inaugurați în 2019?

A consumat toate drogurile posibile, apoi s-a urcat la volan

Cum se încurajează cumpărarea de mașini electrice: taxe uriașe pentru automobilele NOI pe benzină și diesel

 

Noul Lamborghini Huracán EVO este înrudit cu actualul Huracán Performante în ceea ce privește motorizarea. Propulsorul V10 aspirat cu o capacitate de 5,2 litri este amplasat în spatele șoferului și oferă o putere maximă de 640 de cai-putere la 8.000 de rotații pe minut, iar cuplul maxim de 600 Nm este livrat la 6.500 rpm.

Sunetul motorului a fost îmbunătățit mulțumită supapelor de admisie din titan și a sistemului ultraușor de evacuare.

Huracán EVO cântărește doar 1.422 de kilograme (fără fluide), ceea ce se traduce printr-un raport greutate/putere de 2,22 kg/CP. Astfel, cifrele oficiale prezentate de producător indică un timp de accelerare de la 0-100 km/h în doar 2,9 secunde, iar de la 0-200 km/h în 9 secunde. Acul vitezometrului depășește valoarea de 325 km/h, iar frânarea de la 100-0 km/h se întinde pe o lungime de doar 31,9 m.

Faceliftul italienilor dispune de un sistem de virare al punții spate, dar și de un sistem de management al cuplului ce funcționează independent pe fiecare roată.

Dinamica de condus se adaptează permanent cu ajutorul sistemului Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Acesta integrează toate sistemele de control și de siguranță ale mașinii și are rolul de a fi mereu cu un pas înaintea șoferului.

Sistemul de control digital al suspensiei a ajuns la versiunea LPI (Lamborghini Piattaforma Inerziale) 2.0. Acesta oferă un parcurs lipsit de ruliu în orice condiții de drum.

Din punct de vedere al designului, Huracán EVO prezintă bare de protecție redesenate, ce oferă un plus de ajutor aerodinamic. În continuare, tema vizuală urmată de Lamborghini pentru acest model este reprezentată de formele hexagonale, care pot fi observate la geamuri, în designul noilor jante și a prizelor de aer laterale.

Partea din spate a primit cele mai multe schimbări: blocurile optice și-au schimbat forma, iar evacuarea și-a schimbat poziția.

La interior, noul Huracán dispune de un display pentru unitatea media ce măsoară acum 8,4 inchi în diagonală. Toate funcțiile mașinii pot fi controlate cu ajutorul acestuia. În plus, sistemul media dispune și de conectivitate Apple CarPlay.

Pentru cei care vor scoate mașina pe circuit, există opțiunea unui sistem avansat de înregistrare și analizare a datelor de telemetrie ce utilizează două camere. Imaginile capturate sunt salvate pe un hard disk de mare capacitate.

Adaugă un comentariu