Noul Lexus UX are anvelope albe, marca Nike, inspirate din pantofi sport

Noul Lexus UX a fost dotat cu un set special de anvelope, cu ocazia unei prezentări de modă în New York. În parteneriat cu designerul John Elliott, constructorul japonez a „încălțat’ SUV-ul compact urban cu ceva ce merită păstrat în vitrină, cât mai departe de praful de pe șosele.

În 2019, Săptămâna Modei de la New York aduce în lumina reflectoarelor nu doar colecții vestimentare. Cu această ocazie, noul Lexus UX a fost prezentat într-o ediție specială. Noutatea constă într-un set impresionant de anvelope albe, marca Nike. Este rezultatul unei colaborări inedite între constructorul japonez și creatorul de modă John Elliott.

Proiectul John Elliott x Nike AF1 este inspirat din celebrii pantofi sport Nike Air Force 1, unul dintre cele mai populare modele ale brandului. După cum se poate vedea în galeria foto de mai sus, cauciucurile și „sneakerșii’ au o mulțime de elemente în comun, de la pielea albă până la găurile pentru aerisire. Deși arată excelent, trebuie să recunoaștem că nu sunt tocmai practice pentru condus.

Lisa Materazzo, vicepreședintele departamentului de marketing în cadrul Lexus, explică de unde a pornit ideea parteneriatului cu John Elliott: „Primul Lexus UX a fost proiectat și dezvoltat pentru oraș. Ne-am dorit să împingem acel concept chiar mai departe, creând omagiul suprem adus stilului urban: anvelope inspirate din pantofi sport clasici, street-style’.

 

Citește și:

Sicrie pe roți: mii de mașini din România prezintă pericol iminent de accidente

Nu mai plătim taxă de pod când mergem la mare

Românii cumpără pe încredere mașini second hand: doar 15% le verifică în service

Cât costă la noi cea mai puternică Dacie din istorie!

Noi taxe pentru șoferii care conduc în București

Camerele CNAIR, folosite în regim de radar? Răspunsul oficial al instituției

 

Creatorii au numit setul „Sole of the UX’, un joc de cuvinte ingenios. „Sole’ înseamnă talpă, ceea ce e adecvat pentru un produs inspirat din pantofii Nike Air Force 1. Pe de altă parte, cuvântul se pronunță la fel ca „Soul’, care înseamnă suflet (sufletul UX-ului, în acest context).

Dacă vă atrag noile anvelope, dar v-ar fi teamă să le murdăriți pe șoselele din România, nu este cazul să vă faceți griji: acestea nu sunt de vânzare, ci au fost concepute special pentru expoziția din New York.

A classic sneaker takes a new shape. Lexus and John Elliott debuted tires inspired by the iconic John Elliott x Nike AF1 sneaker on the #LexusUX at #NYFW. #LexusxJohnElliott

Publicată de Lexus pe Luni, 11 februarie 2019

Adaugă un comentariu