Spotify se adaptează la nevoile șoferilor. Cum se va schimba celebra aplicație de streaming muzical

Spotify este pe cale să introducă o nouă funcție utilă pentru șoferi. Dezvoltatorii aplicației pregătesc o interfață simplificată, proiectată special pentru a nu distrage atenția de la condus.

Celebrul furnizor online de muzică testează o nouă funcție numită „Car View’. Este vorba despre o interfață simplificată care mărește fontul textului și butoanele virtuale, înlăturând de pe ecran elementele secundare (precum coperta albumului). După cum sugerează numele, opțiunea a fost gândită special pentru utilizatorii care rulează Spotify în timp ce conduc, solicitând cât mai puțină atenție din partea lor.

 

Citește și…

Curtea Constituțională: radarele nu vor fi presemnalizate, pentru că șoferii ar deveni agresivi

Record mondial: cum arată cea mai lungă mașină construită vreodată

Dacia Duster Charisma: o nouă ediție specială a SUV-ului românesc

Dacia: mașină electrică pentru toate buzunarele

Cod Rutier 2019: Ce vei păți dacă ești prins butonând telefonul la volan

Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și până când

Când poți conduce după ce ai consumat alcool

 

„Car View’ se activează automat în momentul în care aplicația detectează o conexiune prin Bluetooth între smartphone și autoturism. Poate fi pornită și manual, din meniul Setări, în cazul șoferilor care ascultă muzică prin intermediul unui cablu auxiliar.

Deși comenzile vocale ar fi un mare plus pentru melomanii de la volan, screenshot-urile care circulă momentan în Social Media nu dezvăluie această opțiune. Este posibil să fie implementată ulterior.

Proiectul „Car View’ a început încă din toamna lui 2017, dar funcția nu a fost niciodată lansată pe scară largă. În continuare se află în stadiu de testare, dar numărul tot mai mare de utilizatori care primesc actualizarea sugerează că probele sunt ca și încheiate. Dacă feedback-ul este pozitiv, lansarea oficială ar trebui să aibă loc în viitorul apropiat.

Spotify este cel mai mare serviciu de streaming muzical din lume. Înființată în 2008 în Suedia, platforma are aproximativ 140 de milioane de utilizatori activi lunar, dintre care 70 de milioane sunt abonați premium (contra cost). Începând din martie 2018, serviciul este disponibil și în România.

 

Sursa foto: Shutterstock

Adaugă un comentariu