Volkswagen închiriază parcări pentru mașinile pe care nu le poate vinde

Volkswagen închiriază parcări pentru a depozita mașinile pe care nu le poate vinde din cauza timpilor de așteptare pentru omologarea acestora conform normelor WLTP.

Volkswagen și Ford se pregătesc pentru o “alianță strategică”

Modelele produse în ultima perioadă vor necesita o reomologare conform normelor WLTP, iar constructorul german a început deja procesul de căutare de parcări multi-etajate pentru a le depozita în așteptarea programării la respectivul test. În cursul lunii august, Volkswagen va avea aproximativ 250,000 de unități care vor fi depozitate în parcările respective.

Evident, procedura va duce și la întârzieri la livrare, dar situația nu este doar pentru Volkswagen, ci și pentru alte mărci care activează pe piața din Europa. Însă, Volkswagen are vânzări mai mari decât alți producători, de unde și numărul mare de unități care trebuie omologate și așteaptă programarea pentru a trece prin această procedură. Situația este și mai complexă din cauza numărului mare de versiuni de motorizare, transmisie și tracțiune pentru modelele din gama Volkswagen.

Volkswagen Beetle renăscut: sistemul de propulsie electric este cheia

În timp ce alți producători au câteva motorizări și transmisii pentru fiecare model în parte, situația este mai complexă la Volkswagen. Practic, gama variată a constructorului german îi face un deserviciu în acest moment, ceea ce obligă producătorul să recurgă la această soluție de compromis.

Totodată, Volkswagen va face o pauză scurtă în producție la mai multe fabrici din Europa pentru a-și regla diferența dintre stocuri și livrări. Fabricile din Wolfsburg și Zwickau vor face mai multe pauze de câte o zi fiecare pentru a reduce producția în următoarele două luni, titrează Automotive News.

Modelul Volkswagen Golf GTI a ieșit din oferta constructorului din cauza normei WLTP, dar a rămas în ofertă varianta GTI Performance. Între timp, Golf R a pierdut 10 CP în urma alinierii la noua normă, iar măsuri similare au fost luate și de alți producători de automobile. Până și la Dacia au fost aplicate asemenea măsuri, iar BMW l-a scos temporar din ofertă pe M3, alături de alte modele, până la alinierea produselor cu vânzări mai bune la noile standarde europene de testare a emisiilor de CO2 și a consumului de carburant.

Sărbătoare la Volkswagen: Au livrat 200.000 de modele din gama R

    Stefan says:

    Normal ca deja sunt probleme imense la vw degeaba ai un motor bun si o intretii daca , caroseria este varza.Detin o masina din 2006-2007 si este varza de ruginita eu cred ca la orce lucru esteticul conteaza mult.Am cheltuit multi bani in fiecare an inrefacerea si schimbarea partilor din caroserie!

    Manu says:

    Si eu detin un polo din 2005 si nu e varza caroseria. Probabil tu o speli cu sablanta, pana la urma esti si tu un romanas, totul e posibil. Mentionez, toba originala s-a dus abia anul trecut iar caroseria are destul urme si totusi nu a ruginit.

Adaugă un comentariu