Autoritățile nu vor să vezi această reclamă la VW e-Golf, pe motiv că insultă femeile

vezi galeria foto

O nouă reclamă creată de VW pentru modelul e-Golf a fost interzisă în Regatul Unit, pe motiv că jignește femeile prin stereotipuri de gen. În mod ironic, spotul publicitar pe care autoritățile au vrut să-l ascundă de ochii publicului s-a viralizat în mediul online, tocmai datorită etichetei „Interzis!’.


Citește și

Poliția nu vrea să știi asta: când poate deveni nul un proces-verbal completat de Poliţia Rutieră

Nu te uita la acest clip! Putea fi chiar tatăl tău! Poliția Română, în centrul unui nou scandal: Agentul agresează un șofer în vârstă

Atenție! Filmare reală!!!!!!!

Clipul video REVOLTĂTOR în care vedem cum suntem furați la pompă!!! Milioane de șoferi români au comentat pe internet situația! Ce fac autoritățile în august 2019?

Autoritatea Britanică pentru Standarde în Publicitate (ASA) a decis să interzică difuzarea unei reclame la VW e-Golf, pe motiv că promovează stereotipuri de gen care pot dăuna psihologic publicului. Spotul prezintă bărbați angajați în activități aventuroase – astronauți, un sportiv paralimpic -, în vreme ce femeile sunt portretizate ca fiind strict responsabile pentru îngrijirea copiilor.


 

Citește și:

România, țara șoselelor blestemate! La noi mor cei mai mulți pietoni și bicicliști

Vinieta de București: Cum îi poți spune Gabrielei Firea ce crezi despre noul său proiect

De senzație! Cum poți să păcălești radarul cu o…rochie

 

Deși VW susține că mesajul reclamei este acela că oamenii se pot adapta pentru a-și depăși condiția, membrii ASA consideră că tema a fost ilustrată într-un mod neinspirat, misogin.

Deși majoritatea reclamei s-a axat pe tema adaptării la circumstanțe dificile și a succesului, scena finală arată o femeie stând pe o bancă și citind, cu un cărucior pentru copii alături. Conștientizăm faptul că a deveni părinte este o experiență radicală, care necesită un grad semnificativ de adaptabilitate, dar îngrijirea copiilor este prezentată drept un rol asociat stereotipic femeilor‘, au declarat reprezentanții instituției.


În mod ironic, interzicerea spotului publicitar l-a propulsat către faimă în mediul online, unde s-a viralizat pe numeroase platforme de Social Media.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE