HARTA zonelor din Capitală cu cel mai mare risc de accidente

Bucureștiul a avut anul trecut 48 de intersecţii şi străzi considerate ‘puncte negre’, locurile în care au avut loc cele mai multe accidente, în care au murit sau au fost răniți zeci de oameni, fie din cauza șoferilor care uită să acorde prioritate, fie din neatenția pietonilor la traversare.

Vă prezentăm HARTA zonelor din Capitală cu cel mai mare risc de accidente, locurile în care șoferii au lovit pietoni pe trecere, au intrat în intersecții deși semaforul era roșu sau au uitat să își acorde prioritate în trafic.

NICIODATĂ să nu cumperi o mașină second-hand fără să verifici ASTA!

Nu ai ASTA în mașină mereu? AMENDĂ 525 DE LEI!

De ce nu trebuie să cumperi o mașină adusă din Germania – UN EXEMPLU PERFECT

În topul 10 ‘puncte negre’ în 2016, pe primul loc este intersecția Splaiul Independenţei – Şoseaua Orhideelor – Şoseaua Grozăveşti, unde au fost zece accidente, în care două persoane au fost rănite grav și alte 13 au avut răni ușoare, toate produse pentru că șoferii nu au acordat prioritate în trafic.

Un șofer din Suceava a primit 15 amenzi în câteva minute

Pe locul doi este intersecția strada Mihai Eminescu  – strada Toamnei, unde anul trecut au fost opt accidente, soldate cu un rănit grav şi opt răniţi uşor. Cauza a fost aceeași: neacordare de prioritate în trafic. Top intersecţiilor periculoase din Bucureşti continuă aici.

Sistemul de management al traficului din Capitală centralizează informații din 215 intersecții semaforizate, din totalul de 450 existente în București. Prin comparație cu Waze, volumul de date procesate cu privire la traficul în timp real este mult mai mic.

BREAKING NEWS! O țară de lângă România interzice mașinile pe benzină și motorină!

Jumătate dintre șoferi fac această GREȘEALĂ ILEGALĂ! Tu o faci?

Veste proastă pentru toți românii care vor mașini ieftine!

Sistemul de managemnt, pe care îl foloseste Primăria Generală, aș putea spune că este unul inteligent însă nu este optimizat. Waze ar putea veni în ajutorul îmbunătățirii sistemului actual de management al traficului. Actualul sistem are un soft bun, vorbim de un sistem destul e complex care este folosit cu succes și în alte capitale. Sistemul Waze permite ca datele pe care le colectează să fie „aruncate’ în acest sistem de management al traficului. Spre exemplu, pentru a ține culoarea verde pe o anumită direcție. Acest lucru nu se întâmplă’, a spus Paul Dorneanu, reprezentantul Waze România, pentru Libertatea.

Ne-am obișnuit cu stâlpii în mijlocul drumului. Dar chiar și o fântână?

taguri
Adaugă un comentariu