Audi A8 50 TDI quattro – Decizie grea: la volan sau în spate?

La ce se poate aştepta un şofer când e pe cale să conducă modelul de top al constructorului din Ingolstadt? Aşteptările sunt imense, dar ele nu vor fi înşelate. Audi A8 simbolizează viziunea mărcii premium asupra luxului, a sportivităţii şi a avansului tehnologic. La final, concluzia e uşor de tras: maşina asta e uimitoare.

CUM AR FI ARĂTAT ROMÂNIA dacă Ceaușescu rămânea la putere!

Accidentul care a împărțit Internetul: cine este vinovat? VIDEO

Uite de ce nu trebuie să cumperi o mașină adusă din Germania! EXEMPLUL PERFECT

Pentru început, câteva observaţii rapide. Chiar dacă vorbim de o maşină care începe de la 90.000 de euro (modelul de test – 150.000 de euro), anumite detalii ies în evidenţă imediat: montantul A este minunat de subţire şi oferă o vizibilitate foarte bună, indiferent de poziţia din scaun. Combinând apăsarea pe ecranul tactil cu senzaţia neîndoielnică de apăsare a unui buton fizic, Audi a stabilit un nou standard de acurateţe pentru moda ecranelor, care uşor-uşor acaparează toate funcţiile maşinii, uneori în dauna şoferului. De ajutor aici este şi dimensiunea mare a spaţiului alocat pentru fiecare buton tactil. Sistem de infotainment care se mişcă rapid şi butoane capacitive pentru gurile de aerisire, care se ascund la oprirea motorului.

Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1

Credea că e într-un Ferrari, dar conducea un Logan! Cum a zburat' un șofer cu mașina sa! | VIDEO

Exteriorul este destul de cuminte, dar modern, deloc anost. Fără să fie ţ­ipător, este impunător. Faruri LED, semnalizatoare tip dungă, care curg de la interior la exterior, o grilă masivă şi stopuri LED care se unesc printr-o linie subţire. Sistemul soft-close este plăcut de avut, însă acţionează o idee prea târziu.

Un român are o idee genială prin care ELIBERĂM locurile de parcare din BUCUREȘTI. E simplu de pus în practică!

Nu poţi vorbi despre cadrane digitale, pentru că întreaga planşă de bord este digitală, fiind ocupată de reuşita combinaţie ecran-buton fizic descrisă mai sus. Totuşi, în zona rezervată cadranelor ai un ecran unde poţi afişa o mulţime de informaţii. Levierul cutiei de viteze automate cu 8 trepte are afişaj lateral, însă revine la aceeaşi poziţie după fiecare acţionare – pentru unii e derutant. Eşti înconjurat de ecrane, dar pentru că butoanele sunt mari şi fac clic la apăsare, nu te incomodează atât de tare.

Ca la Formula 1. Un șofer s-a filmat în timp gonea prin România cu 270 de km/h | VIDEO

Motorul diesel redenumit 50 TDI (2967 cmc, V6 turbo, 285 cai-putere) este suficient de puternic să împingă modelul de peste două tone la 100 km/oră în mai puţin de 6 secunde, viteza maximă fiind limitată electronic la 250 km/oră. Există şi o variantă de 340 de cai-putere pentru cei care preferă benzina. Propulsorul testat de noi este silenţios la mersul prin oraş, însă ceea ce impresionează este modul cizelat în care reacţionează la o accelerare bruscă: simţi puterea şi faptul că o proporţie mai mare din ea este livrată către roţile din spate, însă A8 50 TDI te lansează înainte într-un mod atât de confortabil, încât atingerea vitezei dorite nu pare nicio urgenţă, chiar dacă totul se petrece foarte repede. Deasupra levierului cutiei se află butoanele pentru modurile de condus: pentru oraş am preferat Comfort, la drum întins – Dynamic. Direcţia este ajustabilă în funcţie de viteză şi asistă soferul prin intervenţii asupra roţilor faţă şi spate, iar suspensia adaptivă pneumatică reglează automat garda la sol şi amortizarea pe fiecare roată.

Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!

Este o experienţă în sine să conduci Audi A8, însă postura de ocupant al locului din spate este (cel puţin) la fel de avantajoasă: ecran tactil de 10 inchi cu funcţii precum cele oferite şoferului, cotieră cu tabletă detaşabilă care controlează climatizarea şi jaluzelele, masaj în scaun, spaţiu berechet şi confort greu de egalat. Un singur drum şi va fi greu să te decizi unde vrei să te afli data viitoare.

Incredibil! Cum se fură la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?'

Verdict

Un român face grave acuzații unui lanț mare de benzinării: Mi-au vândut motorină cu apă'. Ce spune vânzătorul!

O limuzină din clasa de lux care impresionează prin dotări, păstrând la exterior un aer modern, dar discret. Motorul diesel este foarte puternic, confortul este exemplar, iar spaţiul este mai mult decât suficient pentru toţi ocupanţii. O combinaţie perfectă.

Jandarmeria Română are CELE MAI TARI DACIA DUSTER DIN LUME! Galerie foto

 

Avans (20%): 14.682 de euro

Perioadă de finanţare (luni): 48

PERFECT LEASING

cu rată lunară  de 848 euro fără TVA

Disclaimer: Rata este valabilă prin

Porsche Leasing România IFN SA pentru Audi A8 50 TDI quattro 285 CP, preţ 73.412 euro fără TVA, cu bonus financiar scăzut, produs PERFECT LEASING, perioadă de finanţare 48 luni, avans 20% (14.682 euro fără TVA), rulaj anual 10.000 km, dobânda fixă EUR 5,59%, volum finanţat 58.730 euro, rata nu include CASCO şi TVA. Oferta se adresează persoanelor juridice şi se supune unor termene şi condiţii.

Adaugă un comentariu

Articole similare