BMW ETA 02 Cabrio – O splendoare retro cu inimă de 135i

Ce a fost înainte de Seria 3? Între 1966 și 1977 s-a produs unul dintre cele mai iconice modele BMW, Seria 02. Aceasta s-au produs în variantă coupé, cabrio și hatchback cu două sau trei uși.

Citește și…

Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi

Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Și-a uitat copilul pe plafonul mașinii și a intrat pe autostradă. Cum au reacționat ceilalți șoferi

Metoda rapidă prin care știi dacă autoturismul tău este rechemat în service

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

Îngroziți de mașinile autonome, locuitorii acestui oraș le bombardează cu pietre și le scot în afara șoselei

Ești pieton? Vei fi amendat dacă nu respecți regulile de circulație!

Bulgaria a trecut la vinieta electronică. De unde o cumpărăm

Câți kilometri de autostradă ar trebui inaugurați în 2019?

 

Varianta care a rămas cu adevărat în inimile fanilor a fost BMW 2002 turbo, strămoșul actualului M2. S-au construit doar 1.672 de exemplare între 1973 și 1975 și, spre deosebire de un 02 normal', era dotat cu frâne mai mari, un diferențial de tipul LSD, anvelope mai late și un motor 2.0 turbo ce producea 169 de cai-putere și un cuplu de 240 Nm ce te lovea violent la 4000 rpm.

Nemții de la Everytimer Automobile și-au propus să dea o imagine modernă acestui model clasic. Aceștia au recarosat aproape în întregime un BMW 135i din generația E88 și au obținut ceva unic.

Această conversie poartă numele de BMW ETA 02 Cabrio și, deocamdată, are doar două exemplare, sub forma unor prototipuri.

ETA 02 Cabrio păstrează trenul de rulare și motorul lui 135i, ceea ce înseamnă că sub capotă avem un motor 3.0 cu șase cilindri în linie, ce produce 306 CP. Accelerația de la 0-100 km/h se desfășoară în aproximativ 5 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h.

Conversia celor de la Everytimer Automobile dispune de o caroserie din fibră de sticlă și împrumută elemente de design de la un BMW 2002 decapotabil. Cu toate acestea, aici totul este modern. Farurile imită forma clasică, dar sunt bi-xenon, iar blocurile optice spate dispun de tehnologia LED.

Interiorul a rămas cel de la Seria 1, dar suntem de părere că se potrivește foarte bine. Un alt element care a fost păstrat este stâlpul A și parbrizul.

În cazul în care vă interesează un astfel de model, trebuie să știți că această conversie costă aproximativ 70.000 de euro.

Adaugă un comentariu