BMW crede că 85% din autoturismele lor încă vor avea motoare termice în 2030

BMW se pregătesc pentru viitor cu modele electrice și hibride, dar o fac în stilul lor. Aceștia nu sunt convinși motoarele termice vor continua să domine piața chiar și în 2030.

Citește și:

Neatenția la volan e sport național

Salonul Auto București și Accesorii 2018 și-a deschis porțile! Galerie foto exclusivă

Ce pățești dacă vorbești la telefon în timp ce conduci?

De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?

Samsarii câștigă 45 de milioane de euro pe an din măsluirea kilometrajului

 

Restul producătorilor sunt de părere că viitorul este electric, însă BMW nu se grăbește atât de tare să afirme acest lucru, cu toate că au fost primul producător din lume care a lansat un autoturism de serie 100% electric disponibil în întreaga lume, BMW i3.

Directorul de dezvoltare al BMW, Klaus Frohlich, este de părere că, deși vehiculele electrice vor costa din ce în ce mai puțin să fie produse, acestea nu vor acapara piața atât de repede. Acesta a declarat: ”în cazul unui scenariu optimist, până în 2030 vom avea în gamă 30% vehicule electrice și hibride, iar restul de 70% vor avea doar motoare termice, ceea ce înseamnă că, în total, 85% vor avea motoare termice”.

Frolich a mai discutat și despre întreaga mișcare cu electro-mobilitatea și a declarat că este ”un pic irațională”. Dar că ”suntem pregătiți, am cumpărat deja suficient cobalt și litiu pentru anii 2025-2035”. Acesta mai este de părere ca fenomenul electrificării nu va afecta prea curând state precum Rusia și Australia. ”Aceștia vor mai folosi motoarele termice pentru mult timp de acum încolo”.

Cu toate că unii dintre competitorii direcți ai lui BMW, aici ne referim la Lexus, nu au în gamă modele 100% electrice, o bună parte din concurenți, Mercedes-Benz, Audi, Tesla și Volkswagen, dar și alții au prezentat deja modele care folosesc sisteme 100% electrice.

Adaugă un comentariu

Cauta masina