Ferrari a fost numit cel mai puternic brand din lume, nu doar din industria auto

Constructorul italian Ferrari a fost numit oficial cel mai puternic brand din lume, titlu pe care l-a deținut ultima oară în 2014. Clasamentul a fost întocmit de Brand Finance, cea mai mare companie independentă de evaluare și consultanță strategică.

Doar 14 branduri au primit calificativul maxim AAA+ în 2019, în clasamentul Brand Finance Global 500, iar Ferrari ocupă primul loc. Cu un indice de putere a brandului de 94,8/100, producătorul italian a depășit alte mărci celebre precum McDonald’s, Coca-Cola, Rolex, Lego sau Disney.

Pe locul doi se clasează Sberbank, cea mai mare bancă de stat din Rusia, iar podiumul este completat de brandul britanic Deloitte, care cuprinde firme de audit, consultanță financiară și managementul riscului.

 

Citește și:

Caracatița de parbriz, noua măsură împotriva șoferilor care parchează neregulamentar

Chinezii atacă segmentul SUV coupé

Boxele acestei mașini se aud de la 5 km distanță

Germania și-ar putea lua adio de la autostrăzile fără limită de viteză

De-asta nu putem avea șosele sigure în România

Mick Schumacher a semnat cu Ferrari

De ce șoselele nu crapă de frig în țările dezvoltate

Românii nu învață pentru examenul auto

 

„Fiind cel mai mare producător auto de lux din lume, Ferrari beneficiază de o recognoscibilitate a brandului inegalabilă, susținând excelența pentru design și inovație. Calul din logo este un simbol perfect al forței și vitalității brandului, pe măsură ce pregătește noi modele și se extinde în afara industriei auto”, spune David Haigh, directorul executiv al Brand Finance.

În ceea ce privește industria auto, următorii constructori din acest top sunt Porsche și BMW, ambele notate cu calificativul AAA.

Clasamentul este realizat luând în calcul factori precum investițiile în zona de marketing, capitalurile proprii ale acționarilor sau performanța afacerii per total.

Ferrari se remarcă față de competitori prin puterea de a-și extinde cu succes activitatea în afara industriei auto. Pe lângă automobile de lux, compania italiană mai comercializează șepci sau ochelari de soare, dar deține și hoteluri tematice sau chiar parcuri de distracții (Ferrari World, în Abu Dhabi).

Sursa foto: flickr.com/Yahya S.

Adaugă un comentariu