Viață scumpă: kitul pentru McLaren 675LT costă, second-hand, cât un BMW Seria 4 nou

Achiziția unui supercar la mâna a doua (care a fost și accidentat) sună ca o superofertă, până când afli prețurile pe care trebuie să le plătești pentru piese.

Citește și:

Drag race de neratat: reușește Tesla Model X să bată patru supercaruri? (VIDEO)

Cel mai scump loc de parcare din lume costă cât o casă și un supercar

Elon Musk, înainte să-și facă praf McLaren-ul neasigurat: „Fii atent la asta!’

Un nou record de viteză pentru McLaren: iată ce poate Speedtail!

McLaren vinde o sticlă de apă la preț de Dacia Logan

Există un dram de nebunie și în viața acelora care iau mașini accidentate și le recondiționează, aducându-le la starea inițială. Și, cu cât mașina pe care o cumperi este mai pretențioasă, cu atât costurile pentru piese și reparații sunt mai mari. Adaugă și elementul exclusivitate și ajungi să plătești pentru un set de jante cât ai plăti pe o mașină second-hand în stare bună. Un exemplu concret este povestea acestui McLaren 675LT.

Nu știm cum a ajuns în starea în care poate fi văzut în clipul de mai jos, însă o să bănuim că a fost un impact la viteză mare. Atât partea din față cât și posteriorul sunt afectate sever. Despre V8-ul bi-turbo de 3,8 litri, Tavarish nu știe dacă funcționează sau nu, pentru că mașina nu are baterie. Iar o baterie pentru McLaren 675LT costă 4.000 de dolari.

Specialitatea lui Tavarish este să cumpere mașini în stare proastă și să le redea strălucirea de dinainte, iar în portofoliu a avut până acum un Lamborghini Gallardo Spyder și un Murcielago. Însă acest McLaren 675LT este o cu totul altă provocare, în speță din cauza prețurilor. Mașina, de nouă, costă 400.000 $. Asta înseamnă, firește, că fiecare componentă care o alcătuiește este scumpă. Chiar și second-hand.

O oglindă este, spre exemplu, 2.000 $. Setul de patru jante ajunge pe la 5.000 $. O aripă te costă tot vreo 2.000 $. Însă cel mai scump element în cazul lui 675LT este kitul exterior, care ajunge să coste cât un coupe sport nou: 45.000 $. Un BMW Seria 4 Coupe are prețuri în Statele Unite care încep de pe la același preț, însă aceasta nu este singura opțiune disponibilă în acest buget.

În cazul în care vrei să vezi cum se termină această saga, Tavarish promite să documenteze tot procesul de reconstrucție al acestui McLaren 675LT, cel mai scump și mai îndrăzneț proiect al său de până acum.

Adaugă un comentariu