Mercedes-Benz C300de: consum mixt de doar 1.6 l/100 km

Noul Mercedes-Benz C300de îmbină noul motor diesel de 2.0 litri cu un sistem plug-in hibrid și este capabil să ofere un cuplu motor total de până la 700 Nm (la 1.400 rpm) și o putere totală de 306 CP. Modelul va fi putea fi comandat în variantele break sau sedan.

Citește și:

Neatenția la volan e sport național

Salonul Auto București și Accesorii 2018 și-a deschis porțile! Galerie foto exclusivă

Ce pățești dacă vorbești la telefon în timp ce conduci?

De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?

Samsarii câștigă 45 de milioane de euro pe an din măsluirea kilometrajului

 

Chiar dacă alți producători au început să abandoneze motoarele alimentate cu motorină, Mercedes-Benz continuă să creadă și să investească în acestea. Motorul diesel de 2.0 litri aflat sub capota noului C300de produce 194 CP la 3800 rpm și 400 Nm între 1600-2800 rpm.

Motorul electric produce 122 CP și un cuplu de 440 Nm, iar sistemul hibrid este conectat la o cutie automată 9G-TRONIC cu 9 trepte.

Performanțele noului C300de sunt impresionante, accelerația 0-100 km/h se desfășoară în doar 5.6 secunde pentru sedan și 5.7 secunde pentru break, iar ambele versiuni sunt capabile să atingă o viteză maximă de 250 km/h.

Acumulatorul sistemului hibrid are o capacitate de 13.5 kWh, iar modelul are o autonomie de până la 57 de kilometri atunci când se rulează în modul 100% electric. Viteza maximă posibilă în modul electric trece de 130 km/h, suficient pentru naveta zilnică.

Oficialii Mercedes susțin că acumulatorul poate fi încărcat în 90 de minute de la 10-100% atunci când se folosește o priză cu capacitatea de 7.4 kW. De la o priză convențională, bateria se va încărca într-un timp de aproximativ cinci ore.

Un aspect important este că sistemul de încalzire și cel de aer condiționat funcționează independent față de motorul diesel, astfel se poate regla temperatura în autoturism înainte de a pleca la drum.

Adaugă un comentariu