Opel Insignia primește un nou motor: 1.6 turbo de 200 CP

Gama Opel Insignia primește un nou motor alimentat cu benzină. Vorbim despre un 1.6 turbo de 200 CP și 280 Nm.

Motorizarea cea nouă are filtru de particule și poate fi comandată pe toate cele trei caroseriile din gamă. Adică pe Insignia Grand Sport, Sports Tourer și Country Tourer. În Germania, acest model pornește de la 35.195 de euro cu TVA inclus.

Motorul 1.6 turbo din gamă dezvoltă un cuplu maxim de 280 Nm între 1.650 și 4.500 rotații pe minut, pe când puterea maximă este atinsă la 5.500 de rotații pe minut. Clienții îl pot comanda atât cu o transmisie manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată. În compania noului motor, Insignia poate atinge o viteză maximă de 235 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.7 secunde.

Opel GT X Experimental: Conceptul care ne arată noua față a mărcii

Miracol la PSA: Opel a revenit la profit

Opel Ampera: Cât de ieftină e o mașină electrică?

În funcție de transmisie și de varianta de caroserie pe care o echipează, noul motor va avea un consum mixt în ciclul WLTP cuprins între 5.3 și 8.6 litri la sută. Modelele Insignia cu transmisie automată și acest motor în configurație primesc în standard sistemul FlexRide.

Opel Insignia primește filtru de particule pentru motoarele alimentate cu benzină pentru a putea fi compatibil fără probleme cu viitorul standard de emisii RDE, care va fi obligatoriu din Septembrie 2019. În prezent, modelul este evaluat conform noilor norme WLTP, care vor fi obligatorii de la 1 Septembrie 2018 și le-au pus probleme mai multor producători.

Standardul WLTP promite să aducă valori mai apropiate de realitate ale testelor de consum și de emisii de CO2, iar RDE este o adăugire a acestuia care se va concentra pe consumul și emisiile realizate în trafic deschis. Insignia 1.6 turbo respectă normele Euro 6d-TEMP, devenite obligatorii la nivel european pentru toate mașinile noi înregistrate după prima zi a lunii septembrie 2018.

Odată cu noul motor, Insignia primește și noi sisteme infotainment. Ecranu color cu comandă tactilă are o diagonală de până la opt inchi și face echipă cu un nou ecran amplasat între ceasurile de bord. Există și un sistem head-up display opțional, pe care îl primesc clienții în compania unității Multimedia Navi Pro.

Opel Grandland X: Cum se conduce și cât costă cel mai mare SUV al Opel?

Opel Grandland X: Primul hibrid plug-in de la Opel

Adaugă un comentariu