Șeful Volkswagen: Producătorii germani au șanse 50/50 să rămână în top

vezi galeria foto

Herbert Diess, șeful Volkswagen, a declarat în cadrul unei conferințe că producătorii importanți de automobile din Germania au șanse de 50% de reușită să rămână pe primele poziții în industrie.


Declarația lui Herbert Diess a fost făcut în Wolfsburg, în cadrul unei conferințe a furnizorilor din industria auto. Șeful Volkswagen a făcut referire la orașele importante din industria auto, cum ar fi Detroit, Torino și Oxford și le-a dat pe cele trei drept exemplu pentru ce se poate întâmpla cu acestea atunci când o corporație puternică dintr-un oraș suferă de pe urma diferitelor probleme care afectează întreaga industrie.

Citește și:

Program de vouchere de 9000 de lei pentru mașini noi


Neatenția la volan e sport național

România a surclasat Germania și Spania la FIA Hill Climb Masters

Ce pățești dacă vorbești la telefon în timp ce conduci?

De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?

Salonul Auto București și Accesorii 2018 și-a deschis porțile! Galerie foto exclusivă

Mercedes-Benz C300de: consum mixt de doar 1.6 l/100 km

Amendă de 800 de milioane de euro pentru Audi

 

Șeful Volkswagen este de părere că Daimler, BMW și Grupul Volkswagen au doar 50% șanse de a-și păstra pozițiile de lideri în industrie în următorii zece ani dacă nu fac schimbări radicale. Aceste schimbări sunt aduse atât de piața auto și cerințele clienților, cât și de noile reguli aplicate în statele care au o pondere deosebită în materie de vânzări.


Practic, șeful Volkswagen consideră că o măsură drastică precum interdicția motoarelor cu ardere internă pentru autovehiculele noi ar pune în pericol peste 600.000 de locuri de muncă în Germania, dintre care 436.000 ar fi din partea producătorilor de automobile și a furnizorilor acestora. Desigur, interdicția propusă pentru 2030 ar afecta și alte state, chiar dacă acestea nu sunt producătoare de automobile.


Pentru a se alinia la normele propuse pentru emisii de CO2 la nivel de grup, concernul Volkswagen ar avea nevoie ca 30% din vânzările sale să fie reprezentate de vehicule electrice. Dacă s-ar aplica o reducere de 40% a emisiilor generate de vehiculele noi vândute de o companie, Grupul Volkswagen ar fi nevoit să vândă o mașină electrică la fiecare mașină cu motor convențional pe care o comercializează.

Obiectivul acesta nu a fost atins de niciun producător tradițional, deci șeful Volkswagen are motive de îngrijorare dacă vânzările de vehicule electrice nu se vor apropia rapid de țintele stabilite pentru anul 2030. Tocmai de aceea, Grupul Volkswagen are pregătită o ofensivă în domeniul mașinilor electrice, în speranța că vânzările acestora se vor apropia în mod sustenabil de nevoile companiei.

 

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE