Saga Dieselgate continuă: capitolul 1.2 TDI

Tocmai când credeam că anul 2019 a mai așternut puțină liniște pe scandalul Dieselgate, ziarul nemțesc Bild am Sonntag a publicat informații, potrivit cărora, Volkswagen ar fi trucat și emisiile propulsoarelor 1.2 TDI.

Citește și…

Dacia se pregătește să lanseze mașina electrică pentru toate buzunarele

Cod Rutier 2019. Ce vei păți dacă ești prins butonând telefonul la volan

Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și care este termenul-limită

Toyota Guardian este sistemul de siguranță care nu te lasă să faci accident

Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi

Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

 

Peste 370.000 de autoturisme sunt afectate. Acestea ar putea fi rechemate în service sau chiar retrase din circulație, dacă Autoritatea Federală de Transport (KBA) din Germania dovedește că într-adevăr, Grupul Volkswagen este responsabil de modificările software aduse motoarelor diesel de 1,2 litri.

Chiar dacă producătorul german a declarat în 2016 că aceste motoare sunt lipsite de echipamente ilegale de trucare e emisiilor, în prezent, în urma mai multor teste interne de calitate, s-a dovedit că motoarele 1.2 TDI prezintă iregularități, ce sunt îndelung analizate.

Până în acest moment, Grupul Volkswagen a organizat rechemări în service pentru sute de mii de autoturisme, din momentul în care aceștia au declarat în 2015, existența echipamentelor de trișare pe motoarele diesel din gamă.

Autoritatea Federală de Transport ar putea retrage peste 30.000 de autoturisme echipate cu propulsorul 1.2 TDI doar de pe străzile Germaniei. Cel mai întâlnit model pe care se află acest motor este Volkswagen Polo.

Adaugă un comentariu