Fără menajamente: Acest Ferrari F430 Spider a fost condus în fiecare zi

De cele mai multe ori, mașinile exotice ajung să fie folosite foarte rar, sau chiar să nu fie utilizate deloc. În cazul de față, proprietarul acestui Ferrari F430 Spider a ales o altă abordare: și-a condus mașina în fiecare zi parcurgând astfel o distanță incredibilă pentru un supercar.

Citește și…

Dacia se pregătește să lanseze mașina electrică pentru toate buzunarele

Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și care este termenul-limită

Toyota Guardian este sistemul de siguranță care nu te lasă să faci accident

Hyundai redefinește termenul „off-road'. A creat mașina cu picioare

Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi

Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

 

Autoturismul decapotabil cu numere de Suedia a reușit să ajungă cu kilometrajul la peste 253.000 de kilometri. Un rulaj absolut fabulos pentru un Ferrari.

Cu toate acestea, mașina arată impecabil. La exterior nu se poate observa nicio urmă de uzură, iar vopseaua și jantele sunt în stare perfectă. De asemenea, și interiorul a rezistat miraculos de bine la cei peste un sfert de milion de kilometri, semn că materialele utilizate de brandul exclusivist sunt de foarte bună calitate.

Singurele semne de uzură se pot observa pe porțiunea de material alcantara de pe volan, care oricum se uzează rapid la orice mașină, și pe câteva butoane; cel de selectare a modului de condus și cele de deschidere a geamurilor electrice.

Există șanse ca acest Ferrari F430 Spider să fie cel mai rulat Ferrari din istorie, dar nu putem confirma acest aspect. În orice caz, mașina a rezistat exemplar din punct de vedere mecanic, deoarece proprietarul acesteia a respectat cu sfințenie manualul de service Ferrari, care a avut pagini suficiente doar până la 250.000 km.

Până la ora actuală, mașina a văzut 25 de seturi de bujii. Acestea trebuie schimbate la fiecare 10.000 de kilometri, deoarece motorul V8 aspirat de 4,3 litri și 490 de cai-putere ajunge până la 8.500 de rotații pe minut, astfel uzând mult mai repede bujiile.

Interesant este că motorul este complet original, iar transmisia automată F1 cu un singur ambreiaj a folosit până acum patru kituri de ambreiaj.

Atunci când era nou, acest Ferrari F430 Spider accelera de la 0-100 km/h în doar 4,1 secunde și ajungea la o viteză de 310 km/h. Nu știm dacă ar mai putea atinge aceste performanțe acum, dar ar fi interesant de văzut, dacă proprietarul decide să facă un test pe dyno, ce putere mai are motorul în prezent.

Majoritatea mașinilor decapotabile ajung să aibă probleme la mecanismul de închidere și deschidere al plafonului. Nu a fost și cazul acestui F430. De altfel, și restul sistemelor de pe mașină funcționează ca în prima zi.

Sursă foto: captură ecran Youtube/GTBOARD.com.

Adaugă un comentariu