Noul Porsche 911 Cabrio a fost dezvăluit oficial

A opta generație a lui 911 a debutat în urmă cu două luni la Salonul Auto de la Los Angeles. Era doar o chestiune de timp până ce nemții de la Porsche au decis să prezinte oficial versiunea decapotabilă a celui mai cunoscut model din gamă – 911 Cabrio.

Citește și…

Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și care este termenul-limită

Toyota Guardian este sistemul de siguranță care nu te lasă să faci accident

Hyundai redefinește termenul „off-road”. A creat mașina cu picioare

Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi

Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Și-a uitat copilul pe plafonul mașinii și a intrat pe autostradă. Cum au reacționat ceilalți șoferi

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

 

Versiunea 911 Cabrio va fi disponibilă, pentru început, în două versiuni: Carrera S și Carrera 4S. Ambele folosesc motorul twin-turbo de 3.0 litri boxer cu șase cilindri, care produce 450 de cai-putere la 6.500 rpm și are un cuplu maxim de 530 Nm, disponibil între 2.300 și 5.000 rpm. Acesta este conectat la o cutie de viteze PDK cu dublu ambreiaj și opt trepte.

Timpii standard de accelerare de la 0-100 km/h pentru cele două versiuni sunt de 3,9 secunde pentru Carrera S, respectiv 3,8 secunde pentru Carrera 4S, ce dispune de un sistem de tracțiune integrală. Dacă se optează pentru pachetul Sport Chrono, acești timpi vor fi mai mici cu 0,2 secunde.

Evident, noutatea în cazul acestui model este reprezentată de plafonul retractabil, care are o operare mai rapidă decât în cazul predecesorului. Plafonul din pânză poate fi ridicat sau coborât în doar 12 secunde, mulțumită noului sistem hidraulic, și dispune de o structură din materiale ultra-ușoare.

Acoperișul se poate opera până la viteza de 50 de kilometri la oră, iar atunci când se află în poziția coborâtă, un deflector de vânt se ridică în spatele pasagerilor pentru a reduce curenții de vânt din habitaclu.

Nu știm cât se vor reduce curenții de vânt în condițiile rulării la viteza maximă. În cazul lui Carrera S, aceasta este de 306 km/h, iar pentru Carrera 4S este de 304 km/h.

Inginerii de la Porsche promit un control mai bun al mașinii, deoarece au îmbunătățit rigiditatea torsională. În premieră, noul model poate fi echipat cu sistemul Porsche Active Suspension Management, care oferă un feedback mai bun pentru șofer. În cazul echipării acestei opțiuni, mașina va avea garda la sol coborâtă cu 10 milimetri față de versiunea standard.

În ceea ce privește tehnologia, noul 911 Cabrio dispune de cele mai noi sisteme de siguranță, printre care putem enumera sistemul de frânare automată în caz de urgență, sistemul Night Vision sau sistemul de cruise control adaptiv ce dispune de funcția Stop&Go.

Din punct de vedere al aspectului, noul 911 Cabrio preia elementele de design ale modelului cu plafon fix, printre care enumerăm blocurile optice spate ce comunică între ele printr-o bandă roșie iluminată și un al treilea stop de frână cu design unic.

Un element nou de design pentru Cabriolet este reprezentat de jantele din aliaj ușor, ce măsoară 20 de inchi pe față și 21 pe spate.

La interior, totul este identic ca pe versiunea standard, cu excepția unui buton dedicat operării plafonului din pânză.

Adaugă un comentariu