Bijuterie pentru curse: Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport este cel mai nou model de competiție dezvoltat de marca din Züffenhausen.

Începem cu premiera marcată de 718 Cayman GT4 Clubsport, anume utilizarea de componente de caroserie din materiale compozite rezultate din fibre naturale. Este o premieră doar pentru mașinile de curse și implică utilizarea de fibre de cânepă și din alte materiale vegetale care ar fi fost în mod normal aruncate.

Citește și…

Michael Schumacher împlinește 50 de ani! Ce mai face campionul?

Peste 40 de mașini, vandalizate de doi copii. Cine plătește pagubele?

Numărul mașinilor furate a crescut cu 70% în 2018, față de 2017

Sistemul de semaforizare din Capitală, accesat ilegal!

Noi defecţiuni la autobuzele Otokar, cumpărate de Gabriela Firea

Prins de radar cu 174 de km/oră în Galați

Tesla vine în România!

Cel mai tare video cu mașini al anului!

Record în România: cea mai lungă distanță parcursă cu o mașină electrică

Două localități sunt conectate de o șosea spectaculoasă

Șoferii români au circulat cu viteze excesive și în perioada sărbătorilor

 

 

Panourile de caroserie rezultate au o rigiditate comparabilă cu produsele realizate din fibră de carbon și înlocuiesc portierele și eleronul realizate în mod normal din materiale mai scumpe.

La bord găsim un scaun de competiție și centuri în șase puncte, precum și un rollcage complet, toate respectând normele FIA în vigoare și anexa J. Masa totală a acestui vehicul este de 1.320 de kilograme.

După cum v-ați dat deja seama, el este succesorul lui Cayman GT4 Clubsport și este bazat pe noul 718 T. Singura motorizare din gama aceasta este un propulsor boxer cu șase cilindri, de 3.8 litri, care dezvoltă 425 CP și 425 Nm.

Agregatul este conectat la o transmisie PDK cu șase trepte, iar volanta cu masă dublă din dotarea sa este ranforsată pentru solicitările din competiții, în timp ce unitatea electronică de control a transmisiei a fost și ea reprogramată.

Suspensia este preluată parțial de la 911 GT3 Cup, iar puntea spate are un diferențial cu alunecare limitată. Sistemul de frânare este de competiție și are discuri de 15 inchi, adică de 380 de milimetri în diametru, pentru toate cele patru roțile.

Cea mai accesibilă versiune, destinată piloților amatori, costă 134.000 de euro fără TVA. Chiar și așa, are aer condiționat, sistem de control al stabilității și ABS. Rezervorul său are 80 de litri capacitate și la bord găsim și un extinctor operat manual.

Însă, există și o versiune destinată piloților profesioniști. Pleacă de la 157.000 de euro fără TVA. Are amortizoare reglabile, sistem de frânare cu repartiție reglabilă a forței între punți, un sistem automat de stingere a incendiilor acționat electric, un rezervor de 115 litri și un volan cu sistem de desfacere rapid. La fel ca alte modele de competiție, există și un sistem integrat de cric pneumatic. Acesta ridică mașina de la sol cu patru pistoane operate pneumatic pentru a elimina necesitatea unui cric la boxe.

Adaugă un comentariu