Noile versiuni Porsche 718 Cayman T și 718 Boxster T pun accent pe plăcerea condusului

Noile versiuni ale lui Porsche 718, respectiv Cayman T și Boxster T vin în întâmpinarea șoferilor entuziaști, care doresc mai mult control decât putere.

Citește și…

Introducerea noii taxe auto va fi amânată pe termen nelimitat

Record în România: cea mai lungă distanță parcursă cu o mașină electrică

Skoda Kodiaq RS debutează în România 

Accidentele rutiere ucid 1.35 milioane de oameni pe an

Nici Mercedes-Benz nu s-a gândit la asta! Ford patentează centurile încălzite

Pericol pentru circulație: podul peste Argeș de la Adunatii Copaceni

Un record inedit în SUA: 1.6 milioane de kilometri cu un Hyundai Elantra

Skoda Scala se prezintă: Înlocuitorul lui Rapid e gata de debut

Second-hand | Mazda CX-5 de la 12.000 de euro: Tinerețe fără bătrânețe

Cele mai frecvente motive pentru care autoturismul tău refuză să pornească

 

Versiunea T este disponibilă atât pe modelul coupé (Cayman), cât și pe modelul cabrio (Boxster) și vine doar cu propulsorul de bază de 2.0 litri. Puterea de 300 CP este transmisă roților din spate, iar cuplul motor se ridică la valoarea de 380 Nm.

Modelele Porsche 718 T vin în standard cu o cutie manuală cu șase trepte și opțional cu o cutie PDK cu dublu ambreiaj, dar care adaugă 30 de kilograme în plus.

În cazul cutiei manuale, 718 Cayman T accelerează de la 0-100 km/h în 5,1 secunde, iar cutia PDK ajută la scăderea acestui timp cu 0,2 secunde. În cazul în care se optează pentru echiparea Sport Plus, timpul ajunge la 4,7 secunde. Aceeași timpi sunt obținuți și de versiunea cabrio.

Ca și în cazul fratelui mai mare (911 T), noile versiuni ale lui 718 favorizează plăcerea condusului. În acest sens, au fost eliminate câteva elemente de confort și tehnologie, iar garda la sol a fost coborâtă cu 20 mm.

La exterior putem observa jantele de 20 de inch și evacuarea dublă.

Interiorul dezvoltă un aspect mai simplificat. Ecranul unității media dispare, lăsând în urmă un spațiu de depozitare. Cu toate acestea, unitatea media completă poate fi echipată fără niciun cost suplimentar, dacă se solicită acest lucru în timpul configurării autoturismului.

Mânerele interioare ale ușilor au fost înlocuite cu benzi roșii, iar scaunele primesc sigla 718 cusută cu roșu pe tetiere. Aceste modificări au fost efectuate pentru a contrabalansa adăugarea unui filtru de particule pentru motorul pe benzină.

Noile versiuni dispun în pachetul standard și de suspensia adaptivă PASM Sport, de diferențialul mecanic autoblocant (PTV) și de pachetul Sport Chrono, care ajută la optimizarea turației motorului la retrogradări (în cazul cutiei manuale) și oferă alegerea mai multor moduri de condus.

Pe piața din Germania, Porsche 718 Cayman T pornește de la 63.047 de euro, iar versiunea cabrio Porsche 718 Boxster T pleacă de la 65.070 de euro.

Update: galerie foto de la Salonul Auto de la Geneva 2019.

 

Adaugă un comentariu