Skoda Fabia facelift poate fi comandată în România

Skoda Fabia facelift este disponibilă pentru comandă pe piața din România. Modelul ceh a renunțat la motoarele diesel odată cu restilizarea aplicată la finalul iernii.

Puteți recunoaște varianta restilizată a lui Fabia prin blocurile optice frontale și posterioare cu LED. Fabia facelift are câteva mici schimbări față de varianta precedentă, însă acestea nu sunt dramatice în comparație cu ce pățesc alte modele din segment la o restilizare.

Skoda Fabia primește motorizarea de 1,0 litru TSI

Vă mai puteți folosi și de design-ul schimbat al barelor de protecție față și spate pentru a diferenția o Fabia facelift de varianta precentă. Muchiile de pe bara de protecție amplasate sub blocurile optice sunt un bun indiciu dacă vreți să le diferențiați rapid.

Interiorul poate fi echipat cu un sistem multimedia numit Swing care are un ecran tactil cu diagonala de 6.5 inch. Varianta Swing Plus și Amundsen a acestui sistem multimedia asigură conectivitate Apple CarPlay și Android Auto. Șoferul acestui model va putea fi asistat de un sistem de monitorizare a unghiului mort, asistență la marșarier pentru a preveni un impact la ieșirea din parcare și asistent de fază lungă.

Skoda Karoq Sportline aduce un nou motor în gamă

Skoda Fabia facelift poate fi comandată doar în compania motoarelor alimentate cu benzină și cu o cilindree de un litru. Acestea sunt disponibile în trei variante. Motorul de bază este aspirat și are doar 75 de cai putere și o transmisie manuală cu cinci trepte. În consecință, cea mai ieftină variantă pleacă de la 9.960 de euro cu TVA inclus în compania echipării de bază, numită Avantaj. Aceasta este oferită doar pentru motorul 1.0 MPI.

Motorul 1.0 TSI din gama Fabia Facelift oferă 95 CP și are tot o cutie manuală cu cinci trepte, iar cea mai ieftină variantă a acestuia pleacă de la 12.826 euro cu TVA inclus în compania celei de-a doua echipări din gamă, Ambition.

Skoda Fabia vs Opel Corsa, Mazda2: război în clasa mică

Varianta de vârf a motorului 1.0 TSI din gama Fabia poate fi comandată cu o transmisie DSG cu șapte trepte sau cu o manuală cu șase trepte. Motorul oferă 110 CP și pelacă de la 14.241 euro cu TVA inclus în echiparea Smart, prima alături de care este oferit acest propulsor. Totodată, ambele variante de putere ale lui 1.0 TSI sunt disponibile în gama Fabia facelift în echiparea Monte Carlo, care vine cu un aspect ceva mai sportiv, dar fără alte elemente care să favorizeze o rulare mai dinamică.

Skoda Fabia R5 – Versiunea omologată de FIA

Caroseria Combi din gama Fabia facelift pleacă del a 12.494 euro cu TVA inclus în compania motorului 1.0 MPI de 75 CP. Cea mai scumpă versiune a acestui model pleacă del a 17.441 euro și este o Fabia Combi facelift 1.0 TSI DSG în echiparea Monte Carlo.

Skoda Fabia: Același nume, o altă mașină

Skoda a renunțat la varianta RS a lui Fabia odată cu schimbul de generație care a avut loc la finalul anului 2014. Pe atunci, motorul 1.0 MPI oferea doar 60 CP și 95 Nm, iar singurul motor diesel din ofertă era un 1.4 TDI, disponibil cu 90 sau cu 105 CP.

Volkswagen T-Roc primește o nouă motorizare

Adaugă un comentariu