BMW lansează un sistem de verificare online pentru mașinile rulate

BMW lansează un serviciu gratuit pentru toți posesorii de automobile MINI și BMW din România.

Este vorba despre un portal web unde posesorii acestor vehicule pot să verifice gratuit dacă mașinile lor sunt vizate de o campanie de rechemare în service sau dacă au fost vreodată subiectul unei asemenea acțiuni. În cazul în care răspunsul este pozitiv, proprietarul actual al vehiculului va fi invitat la un service autorizat din rețeaua BMW sau MINI, după caz, pentru remedierea gratuită a defectului vizat de campania de rechemare în service.

Citește și:

Modificare majoră în programul Prima Mașină

Se scumpește RCA!

Informații proaspete despre noua taxă auto: Cum o plătim?

Vom avea mașini electrice fabricate în Bulgaria

România: Câți șoferi au rămas fără carnet din cauza alcoolului

Jantă de aluminiu sau de oțel: Care este mai rezistentă?

Care este cel mai rezistent cric?

Referendum pentru o nouă taxă auto

 

După cum au explicat și oficialii BMW România, această unealtă a fost introdusă cu gândul la proprietarii de automobile MINI și BMW care au achiziționat vehicule de import de pe piața second-hand și nu au trecut niciodată pe la o reprezentanță a uneia dintre cele două mărci. Practic, cei de la BMW nu știu cine sunt proprietarii vehiculelor importate și vor să îi ajute prin remedierea gratuită a evenutalelor defecte de fabricație descoperite cu multă vreme după livrarea vehiculelor, tratate de toți producătorii de automobile prin rechemările în service.

Însă, din moment ce BMW România nu cunoaște identitatea proprietarilor de drept ai vehiculelor afectate, compania nu are cum să îi contacteze. Dacă ești posesorul unui automobil BMW sau MINI rulat care este achiziționat din afara rețelei BMW/MINI din România, te sfătuim să intri pe acest site și să alegi ‘Campanii Tehnice’ la rubrica serviciul dorit, urmat de datele relevante ale vehiculului tău, pentru a putea beneficia de serviciul gratuit oferit de cei de la BMW. Proprietarii de modele MINI rulate pot contacta reprezentanții mărcii folosind acest formular.

În cazul în care nu sunteți familiarizați cu ideea unei rechemări în service, aceste campanii sunt comune în întreaga lume și se derulează și în România. Odată ce producătorul de automobile descoperă existența unui defect de fabricație, demarează o anchetă internă pentru a descoperi câte vehicule sunt afectate de problemă, unde au fost vândute inițial, care sunt riscurile și cum pot fi remediate problemele.

Apoi, este emis un buletin de service sau o rechemare, în funcție de gravitatea problemei descoperite. Proprietarii cunoscuți ai vehiculelor bănuite că ar putea fi afectate sunt contactați direct prin poștă, pe când ceilalți posesori ai modelului sau modelelor afectate de rechemare sunt rugați să contacteze dealerii mărcii pentru a verifica dacă și mașinile lor necesită o verificare gratuită și, eventual, o reparație. Tot gratuită, desigur, iar această regulă se aplică și în România.

 

Adaugă un comentariu