Modelele Dacia vor renunța la sigla Renault

În anumite colțuri ale lumii, anumite modele ale brandului românesc se vând cu sigla Renault. Cu toate acestea, francezii au în plan să renunțe la această strategie pentru a ajuta cele două branduri să se dezvolte diferit pe piață.

Citește și…

Volkswagen: vom face motoare cu ardere internă și după anul 2040

Skoda Kodiaq RS debutează în România 

Accidentele rutiere ucid 1.35 milioane de oameni pe an

Nici Mercedes-Benz nu s-a gândit la asta! Ford patentează centurile încălzite

Pericol pentru circulație: podul peste Argeș de la Adunatii Copaceni

Un record inedit în SUA: 1.6 milioane de kilometri cu un Hyundai Elantra

Skoda Scala se prezintă: Înlocuitorul lui Rapid e gata de debut

Second-hand | Mazda CX-5 de la 12.000 de euro: Tinerețe fără bătrânețe

Cele mai frecvente motive pentru care autoturismul tău refuză să pornească

 

În cazul în care nu știați, modelele autohtone, precum Logan, Sandero și Duster sunt vândute cu sigla Renault pe piețele auto din Africa de Sud, Orientul Mijlociu, Mexic, America de Sud etc.

Pe viitor, strategia francezilor este de a da brandului Renault o imagine “latină și senzuală”, iar Dacia va căpăta o înfățișare “germanică și robustă” declară Laurens van den Acker, directorul de design de la Renault.

Francezii au început să comercializeze modelele Dacia cu sigla Renault pe piețele emergente, deoarece, în acele regiuni, brandul franțuzesc este considerat de nivel superior.

Singurul model care rămâne, pentru moment, cu sigla Renault este Duster. Motivul este simplu: este cea mai vândută mașină pe majoritatea piețelor, iar modelul celei de-a doua generații abia începe să fie introdus și pe piața auto din afara Europei.

Adaugă un comentariu