Mitsubishi ASX facelift: imagini și informații oficiale

Mitsubishi ASX a primit un nou facelift, iar japonezii l-au prezentat înaintea Salonului Auto de la Geneva.

În cazul în care aveți senzația că ați mai auzit de Mitsubishi ASX facelift până acum, aflați că nu vă înșeală memoria. Modelul lansat inițial în prima parte a anului 2010 se află la cea de-a patra restilizare din carieră. Actualul ASX a fost prezentat inițial în 2009, deci putem considera aceasta restilizare un cântec de lebădă al SUV-ului de la Mitsubishi.

Așa cum se întâmplă și la alți producători, ASX a primit prin intermediul acestui facelift partea frontală a unui frate mai mare. În cazul de față, recunoașteți cu ușurință influența lui Eclipse Cross asupra lui ASX.

Vorbim despre o nouă grilă frontală, faruri LED, semnalizatoare și proeictoare noi și o bară de protecție complet diferită. Posteriorul s-a schimbat și el, dar modificările sunt mai discrete acolo: stopurile sunt cu LED acum, iar sub ele veți remarca o bară spate restilizată și care integrează un ornament care imită aluminiul.

 

Citește și:

Sicrie pe roți: mii de mașini din România prezintă pericol iminent de accidente

Nu mai plătim taxă de pod când mergem la mare

Românii cumpără pe încredere mașini second hand: doar 15% le verifică în service

Cât costă la noi cea mai puternică Dacie din istorie!

Noi taxe pentru șoferii care conduc în București

Camerele CNAIR, folosite în regim de radar? Răspunsul oficial al instituției

 

Cei care vor cumpăra un Mitsubishi ASX facelift vor avea ocazia să aleagă și dintre trei noi culori de caroserie, numite Oak Brown, Sunshine Orange și Red Diamond. Mitsubishi nu a eliminat nuanțele existente, deci dacă nu sunteți fanii acestor trei culori veți avea în continuare ocazia să cumpărați un ASX facelift și într-o nuanță diferită.

La bord veți găsi o nouă unitate multimedia, actualizată prin extinderea posibilităților de conectare a smartphone-urilor și prin disponibilitatea unei aplicații dedicate.

O altă schimbare este reprezentată de motorizări: diesel-urile au dispărut de sub capota lui ASX facelift sau cel puțin nu sunt prezentate la momentul debutului de la Geneva. Nu ne așteptăm la o răzgândire în această direcție, așa că persoanele interesate de un ASX facelift vor putea alege doar un motor 2.0 benzină aspirat echipat cu tehnologia MIVEC, oferit atât cu o manuală cu cinci trepte, cât și cu o automată de tip CVT. Aceasta din urmă se numește INVECS 3-II și are o funcție sport menită să imite senzația schimbării a șase trepte de viteză convenționale.

În caz că nu știați, transmisiile CVT nu au viteze, ci își variază raportul în limita unor plaje, iar multe dintre ele sunt configurate să imite un anumit număr de trepte pentru a fi mai ușor de folosit de șoferii care nu au mai condus un CVT până atunci.

Revenim cu mai multe informații odată ce Mitsubishi va anunța prețurile lui ASX facelift în România și performanțele de care este capabil acest model.

Adaugă un comentariu