Pininfarina Battista: prima mașină electrică a italienilor are 1900 CP

Pininfarina a prezentat prima sa mașină de serie la Geneva, Battista. Este un hypercar electric pe care îl vor construi în 150 de exemplare.

Livrările demarează în 2020 și performanțele anunțate sunt fabuloase. Mai precis, are 1.900 CP și poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puțin de două secunde. În plus, poate sprinta de la 0 la 300 km/h în mai puțin de 12 secunde.

Dacă încă nu sunteți impresionați, viteza maximă este de 350 km/h. În cazul în care nu sunteți familizați cu italienii de la Pininfarina, vă spunem noi că numele Battista vine de la fondatorul mărcii, Battista ‘Pinin’ Farina.

 

Citește și:

Probabil cel mai absurd hibrid pe care îl vom vedea vreodată

Cutie manuală versus automată: Care este cea mai bună opțiune?

Break versus SUV: Care este cea mai bună alegere pentru tine?

Cum să reduci costurile cu reparațiile mașinii?

Verificare rovinieta: Cum vezi dacă rovinieta mai e valabilă?

Bucureștenii vor plăti impozite mai mari

 

Cei de la Pininfarina au făcut acest pas la după ce a fost finalizat procesul de achiziție făcut de indienii de la Mahindra. Cei de la Mahindra au cumpărat pachetul majoritar în 2015, dar au completat portofoliul de acțiuni Pininfarina la finalul anului 2018. Se pare că noii proprietari ai Pininfarina vor să beneficieze la maximum de noua lor investiție, iar lansarea unei mașini de serie pare să fie una dintre strategiile prin care vor să obțină profit de pe urma acestei achiziții.

Acumulatorii lui Pininfarina Battista au o capacitate de 120 kWh, iar autonomia asigurată de aceștia este de 450 de kilometri. După cum puteți observa și în galeria foto, pachetul de acumulatori are forma literei T și este amplasat între punți. Alte specificații tehnice nu au fost dezvăluite, dar este foarte probabil ca lista de comenzi să se umple destul de rapid.

Prețul unui Pininfarina Battista este vehiculat în jurul sumei de două milioane de euro. Singurul său competitor este Rimac C_Two, un hypercar electric dezvoltat și produs în Croația. Acesta din urmă nu este nici ieftin și nici lent, deci va fi o luptă pe cinste în specificații. ,

Să nu uităm de chinezii de la NIO cu al lor EP9, cu toate că acest model are o viteză maximă de 313 km/h și poate sprinta de la 0 la 300 km/h în 15.9 secunde. EP9 are și un record la Nurburgring, iar motoarele sale totalizează 1.360 CP. Sprintul de 0 la 100 km/h este realizat în 2.7 secunde, pe când accelerația până la 200 km/h este realizată în 7.1 secunde.

Adaugă un comentariu