Lancia Delta Futurista: Un restomod în stil Singer pentru o legendă pe roți

Lancia Delta Futurista este cel mai nou proiect restomod care iese la lumină. Acesta amintește de modelele Porsche ‘reimaginate’ de americanii de la Singer.

De data aceasta, în spatele creației bazate pe o Lancia Delta Integrale din 1989 este o companie numită Automobili Amos. Aceasta este din Italia și este fondată de Eugenio Amos, un pasionat de automobile care s-a săturat de toate vehiculele moderne și de felul în care sunt acestea personalizate.

Citește și:

Proiect la Primăria Capitalei: O zi fără mașini în București

Video: Vezi cum dispare un pod afectat de inundații

Volkswagen: Jumătate dintre modelele importante au omologare WLTP

Autostrăzi cu taxă în România: Cât va costa să mergi 100 de kilometri?

Lada Vision 4×4: Cum arată un SUV de clasă mică de la ruși!

Împrospătare în gama Abarth 595: Iată ce au făcut italienii!

Renault nu va mai comercializa modele Dacia în Rusia după înlocuirea lui Logan

Rovinieta 2018: Cine sunt cei care nu trebuie să o plătească?

Cea mai scumpă mașină vândută vreodată la licitație – recordul a fost doborât

Lamborghini Aventador SVJ – noul vârf de gamă al italienilor

Dacia are acum magazin online. Poți să-ți cumperi mașina stând pe canapea!

Prieten al familiei Schumacher: Nu-l vom mai vedea vreodată pe Michael

Ai văzut cât costă o Dacia 1300? Tu cât ai fi dispus să oferi?

 

Produsul creat de el și echipa pe care o conduce este o Delta Integrale reinterpretată cu elemente moderne, dar în spiritul și cu design-ul caracteristic acelei generații a lui Delta. Avem numeroase elemente din fibră de carbon, iar portierele spate au fost blocate pentru transformarea într-un hatchback cu trei uși.

Această parte a conversiei este cea mai controversată după prețul vehiculului. Datorită utilizării numeroaselor elemente din fibră de carbon, modelul se bucură de o reducere a masei totale cu 90 de kilograme față de original, ceea ce duce la o masă totală de 1.250 de kilograme.

Interiorul are scaune față Recaro, pedale din aluminiu, fețe de uși custom, scaune spate refăcute și retapițate, un tunel al transmisiei realizat din fibră de carbon și volan sport cu comenzi. Acestea din urmă fac parte din ideea de restomod pentru Delta. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu termenul restomod, procedura implică restaurarea și modificarea unui automobil clasic.

Motorul turbo dezvoltă 330 CP în urma modificărilor pe care le-a primit, iar el este deservit de o transmisie ranforsată, un diferențial mai rezistent și de un ax cardanic perfecționat. Din păcate, doar 20 de asemenea modele vor fi construite, iar prima a fost deja comandată.

În mod interesant, primul client al Automobili Amos este chiar fondatorul Singer Vehicle Design, Rob Dickinson. Prețul unui exemplar este de 300.000 de euro, dar este justificabil prin seria limitată și prin numărul impresionant de ore din spatele fiecărei conversii.

Adaugă un comentariu