Noul Evoque s-a lansat oficial în România

Noul Evoque a fost lansat oficial pe piața din România, la doar două luni de la premiera mondială care a avut loc în Londra.

Citește și:

Ferrari a fost numit cel mai puternic brand din lume

Și-a modificat bicicleta ca să prindă 60 km/h, dar poliția nu a fost încântată

Apple renunță la mașina autonomă? 200 de angajați au părăsit proiectul

Ce se întâmplă dacă torni Coca-Cola în rezervorul mașinii?

Recompensă de 1000 de EURO! Ai văzut această mașină?

Caracatița de parbriz, noua măsură împotriva șoferilor care parchează neregulamentar

Chinezii atacă segmentul SUV coupé

Germania și-ar putea lua adio de la autostrăzile fără limită de viteză

De-asta nu putem avea șosele sigure în România

Românii nu învață pentru examenul auto

 

Prima generație, al cărui debut a avut loc în 2011 a avut vânzări globale de peste 772.000 de unități. Un număr impresionant de unități a fost comercializat și pe piața locală, fiind cel mai vândut model din categoria premium SUV pentru o perioadă îndelungată de timp.

SUV-ul premium va fi disponibil în România, începând cu luna martie 2019. Prețul de pornire este de 35.500 de euro plus TVA și se referă la varianta cu propulsorul 2.0 diesel de 150 CP, transmisie automată și tracțiune integrală.

Noul Range Rover Evoque dispune de șase motoare cu patru cilindri, montate transversal, care oferă între 150 și 300 CP. Sunt trei diesel-uri și trei motoare alimentate cu benzină. Toate sunt oferite în standard cu o transmisie automată cu nouă trepte și tracțiune integrală.

Acestea din urmă au și sistem mild-hybrid de 48V, care ajută la reducerea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. Sistemul oprește motorul, în timpul frânării, atunci când se rulează cu o viteză de sub 17 km/h.

Chiar dacă nimeni nu își va scoate noul Evoque în off-road, amintim că garda la sol este de 212 milimetri, în timp ce unghiul de atac este de 25 de grade, pe când unghiul de degajare este de 30.6 grade. Mașina poate traversa un vad de apă adânc de 600 de milimetri, cu 100 mai adânc decât prima generație.

Atât interiorul, cât și exteriorul noului Evoque seamănă puternic cu cel al lui Range Rover Velar. Unitatea media este reprezentată de sistemul Touch Pro, ce dispune de un ecran tactil de 10 inchi montat în centrul bordului. Oglinda retrovizoare interioară poate fi echipată cu un ecran ce este conectat la un sistem de camere ce afișează în timp real imagini din spatele mașinii.

Adaugă un comentariu